• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Українська мова
  • 2 клас. Українська мова .Урок № 20. Тема. Вимова і написання слів із буквою «еф» та буквосполучен¬ням «хв». Робота з орфографічним словником. Складання загадки

2 клас. Українська мова .Урок № 20. Тема. Вимова і написання слів із буквою «еф» та буквосполучен¬ням «хв». Робота з орфографічним словником. Складання загадки

Опис документу:
Мета: навчати учнів правильно артикулювати слова зі звуками [хв] і [ф], вправляти у правильній вимові і правильному написанні слів із цими звуками; розвивати уважність; виховувати допитливість Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок Обладнання. Завдання для додаткової та індивідуальної роботи. Підручник. Таблиця «Алфавіт», орфографічні словники

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

____________________ 2 клас. Українська мова

Урок № 20

Тема Вимова і написання слів із буквою «еф» та буквосполученням «хв». Робота з орфографічним словником. Складання загадки (впр. 90-94).

Мета навчати учнів правильно артикулювати слова зі звуками [хв] і [ф], вправляти у правильній вимові і правильному написанні слів із цими звуками; розвивати уважність; виховувати допитливість

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання. Завдання для додаткової та індивідуальної роботи. Підручник. Таблиця «Алфавіт», орфографічні словники

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇАТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНВІ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. , вправа )

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 33, вправа89)

Які назви предметів ви записали? (Портфель, фарба, шафа, графин) — Зачитайте речення, які склали.

2. Гра «Цікава буква» — Назвіть «найпасивнішу», тобто найрідше вживану букву українського алфавіту. (Буква «ф») — Доберіть слова з такими буквосполученнями: фі, фо, фа, хв. (Фігура, фікус, фіга, фірма; форма, фокус, форель, формуляр, фортеця; фабрика, фарба, факел; хвалько, хвиля, хвіст, хворостина)

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні ми будемо вчитися чітко вимовляти приголосні звуки [хв] та [ф] і правильно позначати їх буквами.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 34-35)

Вправа 90 9с. 34) Учні вправляються у швидкому і правильному читанні скоромовки, вчаться правильно вимовляти звук [ф]. — Доведіть, що цей звук є приголосним. — Пригадайте і запишіть п’ять слів, які починаються на букву ф. {Фотограф, фазан, фінік, фізкультура, фіалка)

Вправа 91 ( с.34) Учні малюють фонтан у вигляді букви ф. — Розкажіть про зображене на своїх малюнках. Складіть і запишіть загадку про фонтан. Загадайте її своїм товаришам.

Що за струмінь-водоспад?

В спеку кожен йому радий;

В нашім парку — гарний, гожий —

Веселить він перехожих.

В’ються вгору води потоки,

Краплі бризкають нівроку...

Знають Юля та Роман,

Ця загадка про... (фонтан).

Вправа 92(с.34) Учні читають і списують слова. Порівнюють діленими буквами, роблять висновок. Правильно вимовляйте і пишіть! хвойний фотограф

Що спільного у слів першого стовпчика? другого? — Чому слова смолоскип і факел записані в окремому стовпчику? Що означають ці слова?

Смолоскип — це переносний світильник у вигляді палиці з намотаним просмоленим клоччям для освітлення, підпалювання. Давній смолоскип уже майже не зустрічається, бо є факел (наприклад, факел з олімпійським вогнем). А для освітлення існує багато видів світильників. Один з переносних — ліхтар. Отже, смолоскип і факел — це слова, близькі за значенням.

Вправа 93 (с. Учні читають прислів’я, пояснюють, коли їх доречно вживати. — Спишіть. Підкресліть буквосполучення хв у словах. Запам’ятайте написання слів.

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Ф абоХВ?»

.іалка. ….іст, …ея, …утбол, …воороба, ..ортеця, сара…ан.

Прочитайте утворені слова, правильно вимовляючи звук [ф].

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Назвіть п’ять слів зі звуком [ф]. — Назвіть п’ять слів зі сполученням звуків [хв].

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С .35,вправа 94.

-виписати з орфографічного словника 5 слі з буквами ф та хв. Поставте наголос. Із двома словами на вибір скласти речення.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.