• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Українська мова
  • 2 клас. Українська мова .Урок № 17 .Тема. Спостереження за смислорозрізнювальною роллю наголо¬су в словах. Правильна вимова слів. Складання речень

2 клас. Українська мова .Урок № 17 .Тема. Спостереження за смислорозрізнювальною роллю наголо¬су в словах. Правильна вимова слів. Складання речень

Опис документу:
Мета :поглиблювати знання учнів про наголос і його роль у мовленні; вчити добирати слова, однакові за написанням і різні за значенням; розвивати вміння правильно ставити наголос у словах, виховувати працьовитість. Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок Обладнання. Завдання для додаткової та індивідуальної роботи. Підручник. Таблиця «Алфавіт», орфографічні словники

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

_____________________ 2 клас. Українська мова

Урок № 17

Тема Спостереження за смислорозрізнювальною роллю наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень (впр. 67-72).

Мета поглиблювати знання учнів про наголос і його роль у мовленні; вчити добирати слова, однакові за написанням і різні за значенням; розвивати вміння правильно ставити наголос у словах, виховувати працьовитість.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання. Завдання для додаткової та індивідуальної роботи. Підручник. Таблиця «Алфавіт», орфографічні словники

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇАТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНВІ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с.26, вправа 66 )

  • Який заголовок ви підібрали до тексту ? Прочитайте –двоскладові слова, трискладові, чотирискладові. Поставте наголос в цих словах.

  1. Гра «Наголос» — Поставте наголос у словах. Новий — нового, старий — старого, легкий — легкого

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми будемо спостерігати за словами, наголос у яких треба запам’ятати.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 27-28)

Вправа 67 (с. 27) Учні читають і пояснюють прислів’я. — Коли так говорять? (Мама працювала, попросила допомогти, а син чи донька не хотіли допомагати. Коли ж мама приготувала смачний пиріг, дитина першою сідає за стіл.) — Прочитайте виділені слова, наголошуючи перший склад. — Складіть речення зі словами носить і варить. Зверніть увагу, як наголос змінює значення слів.

Вправа 68 (с. 27) Учні читають слова і змінюють за зразком так, щоб наголошеним став другий склад.

Вправа 69 (с.27) Учні читають речення, звертаючи увагу на вимову виділених слів. — Поясніть значення виділених слів. (На березі (стрункій) — на дереві, на березі (річки) — біля річки.)

Вправа 70 (с.27) Учні читають слова і змінюють наголос так, щоб змінилося значення слів. — Хоча й пишуться слова однаково, але вимовляють їх по-різному. Тому в деяких словах лише наголос допомагає розрізнити їхні значення: коси — коси, дорога — дорога, брати — брати.

Вправа 71(с.27-28) Учні розглядають малюнки на с. 28 і називають, який із зображених предметів є відгадкою до загадки «Не гавкає, не кусає, а в дім не пускає». (Замок)

Запишіть назви зображених предметів і позначте наголос. (Замок, замок)

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Поставте наголос у словах. •

Гілка — гілки — на гілці, берег — береги — на березі, стежка — стежки — на стежці.

Тарілки, дочки, нитки, ложки, верби, бруньки, миски, стрілки, казки.

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Назвіть вивчені на уроці слова, наголос у яких треба запам’ятати.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 28,вправа 72.

  • Спишіть речення, позначте наголос у виділених словах.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.