2 клас. Українська мова. Урок № 11. Тема. Перенос частин слів із буквами й та ь у середині

Опис документу:
Мета: вчити учнів застосовувати правило переносу слів з буквами и та ь; закріплювати вміння визначати кількість складів і переносити слова з рядка на рядок; збагачувати лексичний запас учнів; розвивати вміння розрізняти в слові кількість складів за кількістю голосних; виховувати любов до українського слова. Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок Обладнання. Завдання для додаткової та індивідуальної роботи. Підручник. Таблиця «Алфавіт», орфографічні словники

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

___________________ 2 клас. Українська мова

Урок № 11

Тема Перенос частин слів із буквами й та ь у середині (впр. 45- 49).

Мета. вчити учнів застосовувати правило переносу слів з буквами и та ь; закріплювати вміння визначати кількість складів і переносити слова з рядка на рядок; збагачувати лексичний запас учнів; розвивати вміння розрізняти в слові кількість складів за кількістю голосних; виховувати любов до українського слова.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання. Завдання для додаткової та індивідуальної роботи. Підручник. Таблиця «Алфавіт», орфографічні словники

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇАТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНВІ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 18, вправа 44)

Прочитайте слова, які можна поділити для переносу різними способами. — Прочитайте слово опадає по складах. Скільки в ньому складів? На скільки частин можна поділити його для переносу?

  1. Гра «Утвори стовпчики» Записати слова в 3 стовпчики: в перший — односкладові, в другій — двоскладові, в третій — трискладові.

Кит, сокира, міст, олівець, автобус, рак, пилка, склянка, голуби, горобець, тигр, кінь, рама, кулі, барабан, сова, стіл, кури, папуга, слон, ластівка.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми вчитимемося правильно переносити слова з буквами й та ь.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 18-20)

Вправа 45 (с.18) Учні читають загадку і відгадують її. — Якими різними словами в нашій мові називають відгадку? (Райдуга, веселка) — Усно поділіть для переносу слова веселка, райдуга, тільки.

Букви й та ь під час переносу слів не можна відривати від попередньої букви. Перенось так: ліній ка або лі нійка, ляль ка або ля лька.

Вправа 46 (с.19) Метод «Робота в парах»

Прочитайте і спишіть слова, поділяючи їх для переносу одним зі способів. — Перевірте один в одного, чи правильно виконали роботу. — Назвіть слово, яке не можна поділити для переносу. (їжак)

Вправа 47 Учні читають речення, записують слова — назви птахів у стовпчик. Через риску поділяють їх для переносу різними способами. — Пригадайте правило, яким довелося скористатися.

Вправа 48 Учні читають текст, розповідають, які ще осінні квіти вони знають. Записують слова — назви осінніх квітів, поділяють слова для переносу.

Фізкультхвилинка

Ой, яка вона швиденька,

Наша білочка руденька!

Не звірятко — просто диво,

Невгамовне, пустотливе.

Вгору — вниз

Нема зупинки,

Й ми поскачемо хвилинку.

Розімнемо ніжки, спинку.

Відпочили гарно всі,

Час за парти сісти всім.

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота над віршем — Прочитайте вірш уголос. Спишіть його. Поділіть слова (дужечками знизу) на склади. Запис вірша на дошці

Бавляться біля нори бобренята і бобри.

Бубонить бобер до білки:

Бобреня боїться бджілки!

Складіть звукову модель слова бобер.

2. Гра «Шифрувальники». Метод «Робота в парах» — Запишіть слова. Поділіть слова на склади, поставте наголос

МІДЬДЕВ КАЛДЖІБ ВЕДМІДЬ БДЖІЛКА

Про яких тварин не згадується у попередньому вірші?

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Які правила переносу слів ми сьогодні повторили? — Які слова не можна переносити по складах? Наведіть приклади.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С .19-20,вправа 49.

Списати загадки. Слова відгадки поділити на склади для переносу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»
Левченко Вікторія Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.