• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Українська мова
  • 2 клас. Українська мова .Урок № 1. Тема 1. Звуки і букви. Склад. Наголос Вступ. Звуки слова. Поняття про звук як елемент людсь¬кої мови. Звуковий аналіз слів

2 клас. Українська мова .Урок № 1. Тема 1. Звуки і букви. Склад. Наголос Вступ. Звуки слова. Поняття про звук як елемент людсь¬кої мови. Звуковий аналіз слів

Опис документу:
Мета: закріплювати знання учнів про звуки; розвивати навички звукового аналізу слів, спостережливість; виховувати інтерес до навчання. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань Обладнання. Завдання для додаткової та індивідуальної роботи. Підручник. Таблиця «Звуки і букви», обладнання для гри «Хто більше?».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

_____________________ 2 клас. Українська мова

Урок № 1

Тема Тема 1. Звуки і букви. Склад. Наголос Вступ. Звуки слова. Поняття про звук як елемент людської мови. Звуковий аналіз слів (впр. 1-6).

Мета: закріплювати знання учнів про звуки; розвивати навички звукового аналізу слів, спостережливість; виховувати інтерес до навчання.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань

Обладнання. Завдання для додаткової та індивідуальної роботи. Підручник. Таблиця «Звуки і букви», обладнання для гри «Хто більше?».

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇАТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНВІ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Ознайомлення з підручником «Українська мова»

Розгляньте підручник і скажіть, як він називається і хто його автор. — Які умовні позначення треба знати, щоб правильно користуватися підручником? — Прочитайте вірш Г. Барадуліна. Яке побажання висловлює автор? — Прочитайте назву першого розділу. («Звуки і букви. Склад. Наголос») — Що ми будемо вивчати у цьому розділі? — Про що дізнаємося? — Куди здійснимо подорож?

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ . МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Сьогодні ми згадаємо, з чого утворюються слова.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (С. 4-5)

Вправа 1 (с.4) (фронтально, усно)

Читання вірша JI. Костенко вчителем.

Про яку пору року говориться у вірші? — Що робила осінь? — Про що попросило листя в осені? — Назвіть звуки у слові осінь. — Яка осінь?

Вправа 2 (с.4) (фронтально, письмово)

Прочитайте і відгадайте загадку. — Виразно вимовте слово-відгадку. — Назвіть усі звуки в цьому слові. — Складіть звукову модель слова книга. — Перевірте правильність виконання завдання за підручником. — Що означають рисочки, кружечки? — А на які дві частини поділене слово?

Отже, звуки ми чуємо і вимовляємо. З них утворюються слова.

Вправа З (с.5) ( самостійно)

Учні читають вірш Ю. Федьковича. — Розгляньте звукові моделі слів. — Що означає кожен значок? — Знайдіть у вірші слова, які відповідають поданим звуковим моделям. Чітко вимовте кожен звук у цих словах.

Отже, звук — елемент людської мови, утворений за допомогою органів мовлення.

Вправа 4 (с.5) (коментовано)

Учні складають слова з поданих звуків: школа, урок, учень. — Послідовно назвіть звуки в утворених словах.

Вправа 5 (с.5) Метод «Робота в парах»

Учні читають прислів’я і пояснюють одне одному їх зміст.

Земля багата — народ багатий.

Земля — наша мати, усіх годує.

Вимовте звуки у записаних словах.

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Гра-змагання між рядами «Хто більше?»

Учитель пропонує дітям розглянути малюнки на набірному полотні та відібрати лише ті, назви яких починаються з певного звука:

серед овочів — з [к];

серед меблів — з [с];

серед одягу — з [п].

Запишіть назви овочів. — Складіть звукові моделі записаних назв. — Придумайте з одним зі слів речення. Заслуховуються відповіді чотирьох-п’яти учнів, краще речення записується.

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Закінчіть речення: «Звуки ми... і...»; «З них утворюються...».

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ( с. 5 , вправа 6.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.