2 клас НУШ Дизайн і технології Тема " Вартість і цінність. Зайчатко Білянчик і ведмежатко Сніжок"

Трудове навчання

Для кого: 2 Клас

09.12.2019

3550

520

0

Опис документу:
Тема Вартість і цінність. Зайчатко Білянчик і ведмежатко Сніжок Очікувані результати навчальних досягнень : працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; здійснює розмічання ліній на папері і картоні; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; дотримується по
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема Вартість і цінність. Зайчатко Білянчик і ведмежатко Сніжок

Очікувані результати навчальних досягнень :

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю;

здійснює розмічання ліній на папері і картоні;

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів;

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій;

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя;

Мета: формування ключових компетентностей: загальнокультурної,інформаційної, міжпредметної естетичної та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, формування креативних , комунікативних якостей особистості учня , здатність сприймати та аналізувати твори мистецтва,виконання елементарних графічних зображень, добір матеріалів за їх властивостями, читання інструкційних карток із зображеннями для поетапного виготовлення виробу.

Обладнання для учнів: Маленький трудівничок : альбом-посібник з дизайну і технологій. 2 клас / Л.Роговська. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2019.- 96 с.; картон синього або фіолетового кольору,ручка,ножиці, білий папір, кольорові олівці, клей ПВА, ножиці , вата, коректор.

Обладнання для вчителя: зразок готового виробу , ТЗН (лептоп, плазмовий телевізор)

Відео «Бурьонка Даша. Як на тоненький лід»

https://www.youtube.com/watch?v=ucyiChLwEnM

КЛЮЧОВІ СЛОВА

ПАНТОМІМА

АПЛІКАЦІЯ
ОБ’ЄМНА АПЛІКАЦІЯ

Види діяльності на уроці

1.Емоційне налаштування

Гра- пантоміма «Зайчик», «Ведмедик».

Називаю тварину в різному стані – учні пантомімою показують , наприклад : зайчик ховається під кущиком, махає хвостиком, стрибає; ведмедик – ходить , ласує малиною, спить.

2. Мотивація навчальної діяльності

Якось , на далекій півночі , де безкраї снігові простори , зустрілись зайчатко Білянчик та ведмежатко Сніжок . Їм було дуже весело разом , і вони стали найкращими друзями

На дошці «оживає» картина. Учні магнітами прикріплюють малюнки за сюжетом.(Додаток 1,2,3)

3.Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми будемо виготовляти об’ємну аплікацію . Послідовність виконання зображено на ст.53 альбома-посібника. Деталі аплікації потрібно вирізати зі ст.51

4.Засвоєння нових знань

Перегляд та аналіз готового виробу.

5. Виконання практичної роботи

Поетапне виконання вчителем практичної роботи.

6.Інструктаж з ТБ при роботі з ножицями та клеєм

7. Руханка-інсценізація « Ведмедик»


В лісі тихо, всі поснули,
Шепчуть сосни: люлі-люлі...
Вліз ведмедик в теплу хату,
Смокче лапу волохату.
Та не спить малий, зітхає,
Хоче меду, та немає.
В. Гринько

8. Продовження виконання практичної роботи

  • Музичний супровід практичної роботи « Бурьонка Даша. Як на тоненький лід

9.Демонстрація виробів(фотосесія)

10.Рефлексія

  1. Сьогодні я дізнався …

  2. На уроці я навчився …

  3. Мені було важко …

  4. Мені було незрозуміло …

  5. Тепер я знаю, що …

  6. Мене здивувало …

  7. Я б хотів дізнатися, чому ..

Додаток 2

Додаток 3

Додаток 1

Джерело: https://ru.depositphotos.com/vector-images/%D1%81%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%8B%D0%B9-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D1%81.html

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.