• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика. Тема Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання виразів різними способами. Розв’язування складених задач.

2 клас. Математика. Тема Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання виразів різними способами. Розв’язування складених задач.

Опис документу:
Мета: повторити правило порядку дій у виразах з дужками; удосконалювати навички розв’язування задач на дві дії; розвивати пам'ять, увагу,логічне мислення, навички швидкої лічби; виховувати інтерес до предмета

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2 клас. Математика

Урок № 27

Тема Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання виразів різними способами. Розв’язування складених задач (№№227-235).

Мета повторити правило порядку дій у виразах з дужками; удосконалювати навички розв’язування задач на дві дії; виховувати інтерес до предмета

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 40, завдання 225; 226.)

Завдання 225 (с. 40) Взаємоперевірка 14-(7-2) = 14-5 = 9 8+(3+6) = 17

Завдання 226 (С.40)

1) Скільки легкових авто стояло на стоянці ? 13-8 = 5(а)

2) Скільки легкових автомобілів стало на стоянці? 5+6 = 11(а)

Відповідь : 11 автомобілів

2. Хвилинка каліграфії — Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені. 10; 100; 10; 100; ...; ...; ...; ...

5. Складання й обчислення значень виразів

  • Число 47 зменш на суму чисел 9 і 8.

  • До 13 додай суму чисел 7 і 6.

  • Число 66 зменш на різницю чисел 19 і 13.

  • Число 15 збільш на 4.

  • III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

  • Сьогодні на уроці ми повторимо правило знаходження значень виразів з дужками, будемо розв’язувати задачі на дві дії.

  • IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 41–42)

  • Завдання 227 (с. 41) Учні доповнюють задачу так, щоб вона розв’язувалася двома діями. Креслять схему і розв’язують задачу самостійно.

  1. Скільки комп’ютерів в другому класі ? 7+ 2 = 9(к)

  2. Скільки комп’ютерів в обох класах разом ? 7+ 9 = 16 (к)

  • Завдання 228 Учні «ланцюжком» читають вирази та обчислюють їх значення.

  • Взаємоперевірка : 7,1,7,11,14,14

  • Завдання 229 (с.41) . Коментоване розв’язування завдання Учні пригадують, як знайти невідомий доданок, і складають з кожної суми дві різниці. По черзі пояснюють свої дії, працюючи в зошитах.

  • Завдання 230.(с.41) Усне виконання завдання Учні читають вирази по-різному, використовуючи опорні слова. Взаємоперевірка 59,16,8,25

  • Завдання 231.(с.41) Колективне опрацювання матеріалу

  1. Скільки літрів молока надоїли увечері ? 9 -1 = 8 (л)

  2. Скільки літрів молока з вечірнього удою продали ? 8 – 3 = 5 (л)

  • Відповідь : 5 літрів молока

  • Завдання 233*. Самостійна робота Під час перевірки учень біля дошки пояснює, у якого числа другого десятка кількість одиниць на 5 більша від кількості його десятків. (16)

  • Фізкультхвилинка

  • V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

  • 1. Гра «Порівняй!» 17 – 8 9 5 + 13 28 46 – 25 22 + 1 34 + 11 34 – 11 68 20 + 38 16 18 – 2

  • 2. Робота над задачею

  • На телеграфному стовпі сиділо 7 голубів і 5 горобців. 4 пташки полетіло. Скільки пташок залишилося на дроті

  • VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Чого навчалися на уроці? — Як оцінюєте свою роботу?

  • VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 41–42, завдання 234; 235.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали