• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика. Тема. Закріплення вивчених таблиць додавання та віднімання чисел. Складання і обчислення рівностей за шкалою лінійки. Розпізнавання геометричних фігур .

2 клас. Математика. Тема. Закріплення вивчених таблиць додавання та віднімання чисел. Складання і обчислення рівностей за шкалою лінійки. Розпізнавання геометричних фігур .

Опис документу:
Мета: закріпити знання вивчених таблиць додавання і віднімання; розвивати вміння розв’язувати задачі; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати уважність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

_____________________ 2 клас. Математика

Урок № 15

Тема. Закріплення вивчених таблиць додавання та віднімання чисел. Складання і обчислення рівностей за шкалою лінійки. Розпізнавання геометричних фігур (№N3 129-137).

Мета: закріпити знання вивчених таблиць додавання і віднімання; розвивати вміння розв’язувати задачі; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати уважність.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 24, завдання 127; 128)

Завдання 127 — Прочитайте вирази з від’ємником 5.

Завдання 128 — Скільки всього фруктів мама дала хлопчикові?

  1. Розв’язування і порівняння задач

  • Серце дитини робить 80 ударів за хвилину, тоді як серце дорослої людини — на 10 ударів за хвилину менше. Скільки ударів за хвилину робить серце дорослої людини?

  • Серце дитини робить 80 ударів за хвилину. Це на 10 ударів більше, ніж робить серце дорослої людини. Скільки ударів за хвилину робить серце дорослої людини?

  1. Гра «Які числа пропущеноІндивідуальне завдання

17 дм – 1 дм = дм 9 см + 5 см = дм см 15 см + 1 дм = см 1 дм — 8 см = см

  1. Хвилинка каліграфії

Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені. 3; 13; 4; 14; ...; ...; ...; ...; ...; ...; 5.Математичний диктант

  • До суми чисел 8 і 4 додати 13.

  • Число 9 збільшити на 4 і додати 70.

  • Число 11 зменшити на 3 і додати 31.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Сьогодні на уроці ми повторимо таблиці додавання і віднімання чисел 2–5 з переходом через десяток.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 24–25)

Завдання 129. Усне виконання завдання

Завдання 130 Учні за шкалою лінійки і зразком складають і записують рівності.

Завдання 131 Один учень біля дошки розв’язує і пояснює. Завдання 132 Після колективного ознайомлення зі змістом задачі учні ставлять питання, креслять схему і розв’язують задачу.

Завдання 133*. Самостійне виконання завдання у зошиті Учитель перевіряє.

Завдання 134 Учні обчислюють вирази і читають слово, розташувавши букви біля відповідей у порядку зростання. (Яблуко)

Завдання 135. Усне виконання завдання — Які фігури не є многокутниками? (№ 4; 6; 7, бо многокутник — це замкнена ламана.) — За якими ознаками многокутники поділяють на види: трикутники, чотирикутники, п’ятикутники?

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Усні обчислення

Запишіть вирази, значенням яких є двоцифрове число. 8 + 5 10 + 5 14 – 5 9 + 5 7 + 5 5 + 5 10 – 5 9 – 5

2. Знаходження значень виразів зі змінною — Знайдіть значення виразу: 13 – а, якщо а = 4; 5; 10; в + 5, якщо в = 7; 8; 10.

3. Розв’язування задач

У Тетянки було декілька марок. Після того, як вона подарувала брату 5 марок, у неї залишилося 9 марок Скільки марок було у Тетянки?

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Чого навчалися на уроці? — Як оцінюєте свою роботу?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 25, завдання 136; 137.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали