• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика . Тема Закріплення вивчених таблиць додавання і віднімання чисел. Пояснення даного розв’язання задачі. Побудова геометричних фігур за заданою умовою

2 клас. Математика . Тема Закріплення вивчених таблиць додавання і віднімання чисел. Пояснення даного розв’язання задачі. Побудова геометричних фігур за заданою умовою

Опис документу:
Мета : навчати учнів розв’язувати задачі за планом; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби, розвивати пам'ять, увагу,логічне мислення; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2 клас. Математика

Урок № 23

Тема Закріплення вивчених таблиць додавання і віднімання чисел. Пояснення даного розв’язання задачі. Побудова геометричних фігур за заданою умовою (№№ 196-202).

Мета навчати учнів розв’язувати задачі за планом; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання (с. 35, завдання 194; 195)

Завдання 194 — Прочитайте кругові приклади.

Завдання 195 — Скільки груш посадили? 2. Гра «Мовчанка»

2.Хвилинка каліграфії — У якому ряді числа записані у порядку зростання?

10; 13; 45; 87; 21; 95; 100.

94; 56; 29; 24; 0; 75; 20.

7; 17; 27; 57; 67; 37; 97.

45; 49; 51; 68; 77; 90; 93.

3.Математичний диктант

  • Запишіть число, у якому 7 дес. і 3 од.

  • Запишіть найменше двоцифрове число.

  • Запишіть найбільше двоцифрове число.

  • Запишіть суму чисел 8 і 5; 9 і 3.

  • Запишіть різницю чисел 12 і 5; 11 і 4.

  • Збільшіть 5 на 30.

  • Зменшіть 64 на 30.

  • III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

  • Сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати задачі за планом.

  • IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  • 1.Робота за підручником (с. 35–36)

  • Завдання 196 Перший стовпчик з коментуванням, решта прикладів — самостійно. Завдання 197 Після колективного ознайомлення зі змістом задачі учні пояснюють, що дізналися кожною дією. Після цього розв’язують задачу іншим способом.

  • Завдання 198. Самостійна робота за варіантами

  • 1 варіант 8 – 2 + 7 10 + 5 – 9 14 – 7 + 2 15 – 7 + 3

  • 2 варіант 9 – 4 + 7 13 – 4 + 5 12 – 9 + 8 10 + 7 – 9

  • Завдання 199 Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах. Завдання 200* Учні по черзі на дошці будують чотирикутник і проводять у ньому відрізок так, щоб утворилися: 1) два трикутники; 3) два чотирикутники; 2) трикутник і чотирикутник; 4) трикутник і п’ятикутник.

  • Фізкультхвилинка

  • V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

  • 1. Додавання чисел частинами 8 + 5 = 8 + 2 + 3 = ... 9 + 4 = ... 7 + 5 = ... 6 + 6 = ... 8 + 3 = ... 6 + 5 = ...

  • 2. Гра «Перевір!» — Дію додавання можна перевірити відніманням: 8 + 5 = 13. Перевірка: 13 – 8 = 5, або 13 – 5 = 8. Дію віднімання можна перевірити додаванням або відніманням: 13 – 8 = 5. Перевірка: 5 + 8 = 13, або 13 – 5 = 8. 6 + 9 = 14 8 + 8 = 16 17 – 8 = 9 13 – 5 = 8

  • 3. Робота над задачею

  • Мама придбала 18 зошитів. З них 5 зошитів у лінію, 7 зошитів — у косу лінію і кілька зошитів у клітинку. Скільки зошитів у клітинку придба- ла мама?

  • 4. Гра «Порівняй!» 16 + 6 13 15 – 7 7 14 – 5 9 + 0

  • Офтальмологічна пауза

  • 6. Розв’язування логічної задачі

  • Три учениці — Тополина, Березіна і Кленова — посадили біля школи три дерева: берізку, тополю і клен. Причому жодна з них не посадила дерево тієї породи, від якої пішло її прізвище. Деревце якої породи посадила Кленова, якщо це була не берізка? А які дерева посадили Тополина і Березіна?

  • Відповідь: Тополина Березіна Кленова береза + – – тополя – – + клен – + –

  • VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Чого навчалися на уроці? — Як оцінюєте свою роботу?

  • VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 36, завдання 201; 202

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали