• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика. Тема Задачі на знаходження невідомого зменшуваного (ознайомлення). Повторення табличних випадків додавання і віднімання. Геометричні фігури .

2 клас. Математика. Тема Задачі на знаходження невідомого зменшуваного (ознайомлення). Повторення табличних випадків додавання і віднімання. Геометричні фігури .

Опис документу:
Мета: вчити учнів позначати геометричні фігури буквами латинського алфавіту; розглянути і порівняти задачі, які мають спільну частину умови; розвивати мислення, математичне мовлення; виховувати уважність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2 клас. Математика

Урок № 18

Тема Задачі на знаходження невідомого зменшуваного (ознайомлення). Повторення табличних випадків додавання і віднімання. Геометричні фігури (№№ 155-161).

Мета: вчити учнів позначати геометричні фігури буквами латинського алфавіту; розглянути і порівняти задачі, які мають спільну частину умови; розвивати мислення, математичне мовлення; виховувати уважність.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 28, завдання 153; 154)

Завдання 153 (с.28) — Скільки редисок залишилося на грядці? 13-5 = 8 (редисок) Відповідь : 8 редисок

Завдання 154 (с.28)

Прочитайте вирази, у яких від’ємник — 7. Взаємоперевірка : 5,10,4,7,13,8,9,9

3. Хвилинка каліграфії — Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені. 100; 90; 80; ?; ?.

4. Математичний диктант

  • Запишіть число, яке стоїть перед числом 40.

  • Запишіть число, що йде за числом 59.

  • Яке число стоїть між 39 і 41.

  • Записати число, в якому 6 дес. і 4 од. y

  • Запишіть числа, що складаються: а) з 5 дес. і 3 од.; б) з 7 дес. і 5 од.; в) з 4 дес. і 9 од.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми будемо вчитися позначати геометричні фігури буквами латинського алфавіту.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 28–29)

Завдання 155. (с.28) Колективне опрацювання матеріалу — Прочитайте назви геометричних фігур. (Відрізок АС, трикутник КМN, прямокутник OEPF)

Завдання 156 (с. 29) Учні розв’язують і порівнюють задачі та їх розв’язання.— Чим схожі задачі? Чим відрізняються? — Чому перша задача розв’язується додаванням, а друга — відніманням?

  1. Скільки стрічок у віночку Юлі? 7+ 4 = 11 (стрічок)

  2. Скільки стрічок у віночку Юлі? 7-4 = 3 (стрічки)

Завдання 157 (с.29)

  1. Скільки метрів тканини відрізали від другого рулону? 8+4 = 12 (м)

Завдання 158 (с.29) Перший стовпчик з коментуванням, решта прикладів — самостійно.

Взаємоперевірка : 10, 4, 10, 8, 15, 13

Завдання 159*. (с.29) Самостійне виконання завдання Один учень працює біля дошки. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Самостійна робота

13 – 4 + 3

10 – 4 + 6

8 + 4 – 3

15 – 7 + 5

7 + 7 – 5

11 – 7 – 4

6 + 7 – 4

8 + 5 – 7

  1. Робота над задачею

  2. У магазин привезли 98 кг яблук. За день продали 68 кг. Скільки кілограмів яблук залишилося продати?

  3. Офтальмологічна пауза

  4. 4. Розв’язування логічних задач

  5. На майданчику школи гралися 13 дітей. Коли прийшла 1 дівчинка, то хлопчиків і дівчаток стало порівну. Скільки хлопчиків і дівчаток було на майданчику спочатку? (7 хлопчиків, 6 дівчаток.)

  6. У вазі стоять 5 гвоздик і 6 троянд. Чого у воді більше — троянд чи гвоздик? (Троянд)

  7. VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Чого навчалися на уроці? — Як оцінюєте свою роботу?

  8. VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 29, завдання 160; 161.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн
395 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали