2 клас. Математика. Тема Задачі на дві дії (ознайомлення). Знаходження значень виразів.

Опис документу:
Мета ознайомити учнів із задачами на дві дії; закріпити вміння розв’язувати прості задачі, знаходити значення виразів з буквеними даними; розвивати спостережливість, уміння міркувати, порівнювати; виховувати інтерес до математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

________________________ 2 клас. Математика

Урок № 21

Тема Задачі на дві дії (ознайомлення). Знаходження значень виразів (№№ 178-186).

Мета ознайомити учнів із задачами на дві дії; закріпити вміння розв’язувати прості задачі, знаходити значення виразів з буквеними даними; розвивати спостережливість, уміння міркувати, порівнювати; виховувати інтерес до математики.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 32, завдання 176; 177)

(с.32) Завдання 176 — Прочитайте вирази, у яких від’ємник — 8.

(с.32)Завдання 177 — Скільки тижнів Івась був у бабусі? Скільки днів Івась був у бабусі?

2.Гра «Математична естафета»

13 – 8 =5

16 – 8 =8

11 – 8 =3

4 + 8 =12

5 + 8 =13

7 + 8 =15

9 + 4 =13

17 – 7 =10

11 – 5 =6

13 – 6 =7

7 + 7=14

12 – 6 =6

15 – 8 =7

12 – 8=4

9 + 8=17

  1. Хвилинка каліграфії із завданням

  2. Хтось заляпав плямами числа в прикладах. Допоможіть відновити числа! ...

+ 5 = 14 ... + 7 = 12 ... + 8 = 16 ... – 9 = 5 ... – 5 = 6 ... – 8 = 4.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми будемо вчитися розв’язувати задачі на дві дії.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 32 – 33)

Завдання 178 Учні коментують, як виконали обчислення.

Завдання 179. Колективне опрацювання матеріалу З одного куща зірвали 5 помідорів, а з другого — 4. З’їли 6 помідорів. Скільки помідорів залишилося?

Учні читають задачу і повторюють її за таблицею у підручнику.

Учень записав розв’язання задачі так: 9 – 6 = 3 (п.) Учитель сказав, що відповідь правильна, але зауважив, що в умові задачі не було числа 9. Учень поміркував і записав розв’язання задачі двома діями: 1) 5 + 4 = 9 (п.) 2) 9 – 6 = 3 (п.) — Про що дізналися першою дією; другою?

Завдання 180 Після колективного ознайомлення зі змістом задачі сильніші учні, скориставшись планом, самостійно записують її розв’язання у зошити. Решта учнів разом з учителем розглядають план розв’язання і визначають дії. Учитель підсумовує роботу над задачами і пропонує пам’ятку.

Пам’ятка розв’язування складеної задачі

1. Читаю задачу (спочатку всі діти читають мовчки, а потім один учень — уголос).

2. Називаю умову (що відоме).

3. Називаю питання (що потрібно дізнатися).

4. Пояснюю (відразу відповісти на питання задачі не можна, оскільки не знаю...).

5. Складаю план розв’язання (першою дією дізнаюся..., другою дією дізнаюся...).

6. Розв’язую.

7. Називаю відповідь.

Завдання 181 Перший стовпчик — з коментуванням, решта прикладів — самостійно.

Завдання 182. Усне виконання завдання — До числа 5 додали 2, а потім — ще 6. На скільки збільшилося число 5? — Різницю яких чисел треба додати до числа 5, щоб дістати 5? (Різницю однакових чисел.) Завдання 183. Усне виконання завдання Учні коментують, як виконали обчислення.

Завдання 184* Один учень біля дошки будує пряму і пояснює.

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Математичні кінцівки» 8 + 8 = 8 + 2 + 6 = ... 7 + 8 = 7 + 3 + ...

6 + 8 = 6 + 4 + ... 16 – 8 = 16 – 6 – 2 = ... 15 – 8 = 15 – 5 – ... 14 – 8 = 14 – 4 – ...

2. Гра «Плюс чи мінус?» 9 5 9 = 13 (9 – 5 + 9 = 13) 9 5 9 = 5 (9 + 5 – 9 = 5)

3.Геометричний матеріал

Довжина однієї ланки ламаної 5 см, другої — 3 см, а третьої — 7 см. Накресли ламану і знайди її довжину. Офтальмологічна пауза

  1. Розв’язування логічних задач

  • До Новорічного свята учні виготовили 9 червоних гірлянд і 5 зелених. Чого виготовили більше — червоних чи зелених гірлянд? (Червоних)

  • Кришка парти має 4 кути. Один кут відрізали. Як його відрізати, щоб вийшов трикутник? (По діагоналі)

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Що нового дізналися на уроці?

Нагадайте пам’ятку розв’язування задач на дві дії.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 33, завдання 185; 186.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали