• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика . Тема Вирази з дужками. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач.

2 клас. Математика . Тема Вирази з дужками. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач.

Опис документу:
Мета ознайомити учнів з порядком виконання дій у виразах, які містять дужки; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, навички швидкої лічби ; виховувати інтерес до предмета, дбайливе ставлення одне до одного.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

___________________________ 2 клас. Математика

Урок № 26

Тема Вирази з дужками. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач (№№ 218-226).

Мета ознайомити учнів з порядком виконання дій у виразах, які містять дужки; розвивати мислення, увагу; виховувати інтерес до предмета, дбайливе ставлення одне до одного.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання (с. 39, завдання 216; 217)

Завдання 216 (с. 39) взаємоперевірка 16, 5, 3,18,7,6,8,15

Завдання 217 — Прочитайте розв’язання задачі двома способами

1) Скільки цибулі продали за два дні ? 4+5 = 9 (кг)

2) Скільки кг цибулі залишилося в сітці ? 12 – 9 = 3 (кг)

2. Хвилинка каліграфії — Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

2; 3; 6; 7; 10; 11; ?; ?; ?; ?.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми ознайомимося з порядком виконання дій у виразах, які містять дужки.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 39–40)

Завдання 219.(с. 39) Колективне опрацювання матеріалу — Іноді дії у виразах можна виконувати не по порядку. Дія, що виконується першою, береться в дужки: ( ). Ці значки — не прості, а чарівні. Їх застосовують, щоб змінити порядок виконання дій у виразах. Якщо у числовому виразі є дужки, то першою завжди виконують ту дію, що в дужках. 17 – (4 + 5) = 17 – 9 = 8 Вираз читають так: «Від 17 відняти суму чисел 4 і 5».

Завдання 220.(с.39) Колективне опрацювання матеріалу— Щоб дізнатися, скільки метрів тканини залишилося в сувої, продавець діяв так: обчислив, скільки всього метрів тканини продано, а потім здобуте число відняв від 15. 15 – (5 + 3) = 7 (м) Дужки означають, що спочатку треба знайти суму, а потім виконати дію віднімання.

Висновок. У виразах із дужками першою виконують дію над числами, записаними в дужках.

Завдання 221(с.40) Учні «ланцюжком» читають і записують вирази. Один учень розв’язує біля дошки, решта — у зошитах. y Від числа 12 відняти суму чисел 7 і 2. y До числа 8 додати різницю чисел 13 і 6.

Завдання 222 (с.40) Під час повторення умови один учень креслить схему і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Перевіряють відповідь, розв’язавши задачу іншим способом.

  1. Скільки автомобілів від’їхало ? 4+3 = 7(а)

  2. Скільки автомобілів залишилося на стоянці? 12-7 = 5 (а)

Завдання 223.(с.40) Колективне ознайомлення зі змістом задачі, її аналіз Один учень записує умову і розв’язує задачу. — Як зміниться розв’язання задачі, якщо в іншої білки на 2 горіхи менше?

Завдання 224*. Самостійна робота Учні записують двоцифрові числа, що закінчуються цифрою 5, які можна записати за допомогою цифр 5; 6; 7; 8. (55; 65; 75; 85)

.Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Обчислення значень виразів — Прочитайте вираз та обчисліть за зразком:

29 – (4 + 5) = 29 – 9 = 20

5 + (18 – 9) 21 – (40 – 20)

94 – (54 + 40) 15 + (19 – 16)

  1. Розв’язування логічних задач

У трьох братів по одній сестрі. Скільки всього дітей у сім’ї? (4)

Гуска має масу 3 кг. Якою буде її маса, якщо вона стане на одну ногу? (3 кг)

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Що нового дізналися на уроці? — Яке правило про порядок дій запам’ятали?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 40, завдання 225; 226

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.