• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика. Тема. Вартість монет. Знаходження суми вартості монет. Зв’язок дій додавання і віднімання. Перевірка дії додавання дією віднімання. Складання і розв’язування задач. Порівняння задач.

2 клас. Математика. Тема. Вартість монет. Знаходження суми вартості монет. Зв’язок дій додавання і віднімання. Перевірка дії додавання дією віднімання. Складання і розв’язування задач. Порівняння задач.

Опис документу:
Мета: повторити правило перевірки додавання відніманням; формувати вміння складати приклади на віднімання з прикладів на додавання; розвивати уяву, пам'ть, логічне мислення; виховувати інтерес до навчання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

______________________ 2 клас. Математика

Урок №5

Тема. Вартість монет. Знаходження суми вартості монет. Зв’язок дій додавання і віднімання. Перевірка дії додавання дією віднімання. Складання і розв’язування задач. Порівняння задач (№№ 42-52).

Мета: повторити правило перевірки додавання відніманням; формувати вміння складати приклади на віднімання з прикладів на додавання; розвивати уяву; виховувати інтерес до навчання.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання Метод «Ланцюжковий контроль»

Перевірка домашнього завдання (с. 8, завдання 40; 41)

Завдання 40

Якої довжини відрізок ви накреслили?

Завдання 41

Скільки в тата робочих днів на тиждень?

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні ми повторимо правило перевірки додавання відніманням.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 9–10)

Завдання 42. (фронтально, усно)

Якими монетами можна дати 10 копійок здачі? Розгляньте різні варіанти.

Завдання 43. (Самостійне виконання завдання Один учень працює біля дошки).

Завдання 44. Усне виконання завдання

Складіть, розв’яжіть і порівняйте задачі. Якими чотирма грошовими купюрами можна заплатити за шарф?

Завдання 45. Усне виконання завдання

Тато купив 8 кг капусти і 2 кг буряків. Про що можна дізнатися за цими даними?

Завдання 46 Учні розв’язують і порівнюють задачі.

Чим схожі задачі? — Чим відрізняються? — Чому перша задача розв’язується додаванням, а друга відніманням?

Завдання 47. Усне виконання завдання Учні знаходять суми і різниці за таблицею.

Завдання 48. Колективне опрацювання матеріалу

Прочитайте вирази. Що дістали, коли від суми відняли доданок? — Розв’язуючи ці приклади, ви помітили, що якщо від суми відняти одне з доданків, дістанемо інший доданок. Щоб знайти невідомий доданок за відомою сумою та іншим доданком, треба від суми відняти відомий доданок. — Один доданок дорівнює 5, сума дорівнює 9. Знайдіть інший доданок. — Сума двох однакових доданків дорівнює 8. Знайдіть один з цих доданків.

Завдання 49. Колективне опрацювання матеріалу — З кожного виразу на обчислення суми складіть два вирази на обчислення різниці. Завдання 50. Колективне опрацювання матеріалу — Перевір додавання відніманням за зразком.

Зразок. 47 + 21 = 68; 68 – 21 = 47.

Щоб перевірити дію додавання, можна від суми відняти один з доданків. Якщо дістанемо другий доданок, то розв’язання правильне.

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Розв’язування логічних задач

З-під воріт видно 8 котячих лап. Скільки кішок у дворі? (2)

Із дупла виглядали 8 хвостів білок. Скільки білок у дуплі? (8)

Яремі було 4 роки, коли народилася його сестра. Сьогодні він задув свої 9 іменинних свічок. Яка зараз різниця у віці між дітьми? (4) Скільки років сестрі? (5)

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Як знайти невідомий доданок?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 10, завдання 51; 52.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00