• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика . Тема Узагальнена таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел. Знаходження за таблицею результатів додавання і віднімання. Розв’язування складених задач за поданим планом

2 клас. Математика . Тема Узагальнена таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел. Знаходження за таблицею результатів додавання і віднімання. Розв’язування складених задач за поданим планом

Опис документу:
Мета узагальнити знання таблиць додавання і віднімання чисел; формувати вміння розв’язувати задачі за планом; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, навички швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

___________________________ 2 клас. Математика

Урок № 24

Тема Узагальнена таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел. Знаходження за таблицею результатів додавання і віднімання. Розв’язування складених задач за поданим планом (№№ 203-210).

Мета узагальнити знання таблиць додавання і віднімання чисел; формувати вміння розв’язувати задачі за планом; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання (с. 36, завдання 202; 202)

Завдання 201 — Прочитайте розв’язання задачі.

Завдання 202 — Прочитайте приклади з однаковими відповідями; з відповіддю на 1 меншою від попередніх; з відповіддю, що складається з 1 дес. 3 од.

2.Математичний диктант

  • Знайдіть різницю чисел 27 і 15.

  • Знайдіть суму чисел 32 і 45.

  • Зменшуване 29, від’ємник 17, знайдіть різницю.

  • Число 32 збільшіть на 7.

  • Перший доданок 13, другий доданок 25, знайдіть суму.

  • Число 36 зменшіть на 6.

  • У кошику було 48 яблук, з нього взяли 20 яблук. Скільки яблук залишилося?

  • У відрі було 48 помідорів, у нього поклали ще 20 помідорів. Скільки стало помідорів?

  • В одній коробці 48 кг цукерок, а в іншій — 21 кг. Скільки всього кілограмів цукерок у двох коробках? У Марійки 40 іграшок, а в Сашка — на 5 іграшок більше. Скільки іграшок у Сашка?

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми узагальнимо ваші знання про таблиці додавання і віднімання чисел.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Робота за підручником (с. 37–38)

Завдання 203. Усне виконання завдання Учні розв’язують цікаві рамки. Завдання 204 Учні складають задачу за таблицею і розв’язують її усно. Завдання 205. Коментоване розв’язування завдання Учні розкладають числа 13; 15; 16; 18 на два доданки за зразком так, щоб одним з доданків було число 9. По черзі пояснюють завдання, працюючи в зошитах.

Завдання 206. Колективне ознайомлення зі змістом задачі, її аналіз Один учень записує умову. — Що треба взнати спочатку? Якою дією? Чому? Запишемо першу дію. — Що дізнаємося тепер? Яку дію треба виконати? Чому? Запишемо другу дію.

Завдання 207. Усне виконання завдання Учні ознайомлюються з таблицею додавання і віднімання чисел. Пояснюють, як знаходити суми й різниці. Знаходять за таблицею суму 7 + 9 і різницю 15 – 6.

Завдання 208* Один учень працює біля дошки. Розглядаються різні випадки. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Перевір!»

  1. + 7 = 15 12 – 6 = 6 22 + 17 = 39 14 – 7 = 7 5 + 8 = 13 68 – 33 = 35

2.Робота над задачами

Гнат поклав у коробку 9 олівців і їх стало 16. Скільки олівців було у коробці?

У паркінгу було 13 автомобілів. 5 автомобілів виїхало, а 7 — заїхало. Скільки автомобілів стало у паркінгу?

Офтальмологічна пауза

5. Розв’язування логічної задачі

Стрічку розрізали в шести місцях. Скільки частин одержали? (7)

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Чого навчалися на уроці? — З яким настроєм завершуєте урок?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 37–38, завдання 209; 210.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали