2 клас. Математика . Тема Таблиці додавання і віднімання числа 9. Периметр многокутника. Розв’язування і порівняння задач.

Опис документу:
Мета : ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 9 з переходом через десяток; вчити знаходити периметр многокутника; вдосконалювати обчислювальні навички; формувати вміння аналізувати задачі; розвивати логічне мислення, математичне мовлення, формувати потребу розв’язувати поставлені завдання швидко і правильно, навички роботи в парі і групі; виховувати навчальну активність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

___________________________ 2 клас. Математика

Урок № 22

Тема Таблиці додавання і віднімання числа 9. Периметр многокутника. Розв’язування і порівняння задач (№№ 187-195).

Мета ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 9 з переходом через десяток; вчити знаходити периметр многокутника; вдосконалювати обчислювальні навички; формувати вміння аналізувати задачі; розвивати логічне мислення, математичне мовлення, формувати потребу розв’язувати поставлені завдання швидко і правильно, навички роботи в парі і групі; виховувати навчальну активність.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання (с. 33, завдання 185; 186)

Завдання 185 (с.33) — Прочитайте складені вирази.

Завдання 186 (с.33) — Яку задачу склали за таблицею? Яку обернену задачу склали, щоб перевірити розв’язок?

2.Гра «“Зайве” число» — У кожному рядку знайдіть «зайве» число.

  1. 3 97 77 99 11 81 51 91 33

3.Хвилинка каліграфії — Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

10; 8; 11; 9; 12; 10; 13; ?; ?.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми складемо таблиці додавання і віднімання числа 9 з переходом через десяток, навчимося знаходити периметр многокутника.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 34–35)

Завдання 187. Колективне опрацювання матеріалу — За записами поясніть додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. — Перевірте результати обчислень за таблицями. — Прочитайте таблицю додавання (віднімання) числа 9, починаючи від найбільшого результату. — Прочитайте тільки результати таблиці. — Прочитайте результати від найбільшого числа до найменшого. — Затуліть лінійкою відповіді таблиці та розкажіть їх по пам’яті. Завдання 188 Учні пояснюють, як виконати обчислення, працюючи у своїх зошитах. Завдання 189 Перший стовпчик — з коментуванням, решта прикладів — самостійно. Завдання 190. Колективне опрацювання матеріалу 1) Як називаються ці геометричні фігури?

1 — незамкнена ламана; 2 — замкнена ламана, многокутник, чотирикутник. — Що зображено? (Многокутники)

Назвіть кожний многокутник і покажіть його межі.. — Що є межею многокутника? (Замкнена ламана.) — Як знайти довжину ламаної? (Виміряти ланки і додати довжини.) Висновок: Сума довжин усіх сторін многокутника — це периметр многокутника. 2 + 5 + 2 + 4 = 13 (см) Відповідь: 13 см.

Перевірте, чи правильно знайшли периметр чотирикутника. Знайдіть самостійно периметр трикутника. Завдання 191 Учні порівнюють і розв’язують задачі. Завдання 192* Учні «ланцюжком» будують 3 многокутники так, щоб кількість сторін у кожній наступній фігурі збільшувалася на 1. Завдання 193 Учні «ланцюжком» добирають числа, щоб рівності були правильними. Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах.

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Математичні кінцівки»

8 + 9 = 8 + 2 + 7 = ... 7 + 9 = 7 + 3 + ... 6 + 9 = 6 + 4 + ... 17 – 9 = 17 – 7 – 2 = ... 16 – 9 = 16 – 6 – ... 15 – 9 = 15 – 5 – ...

  1. Робота над задачею Скільки літрів води можна долити в бутель місткістю 19 л, якщо у ньому вже є: 10 л, 5 л, 7 л, 11 л?

Офтальмологічна пауза

  1. Розв’язування логічної задачі

Дід, баба, онучка, собачка, кішка та мишка тягнули ріпку. Скільки рук тягнули ріпку? (6)

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Що нового дізналися на уроці? — Що таке периметр? — Як знайти периметр многокутника?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 35, завдання 194; 195.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали