• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика. Тема Таблиці додавання і віднімання числа 8. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Знаходження довжини ламаної лінії.

2 клас. Математика. Тема Таблиці додавання і віднімання числа 8. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Знаходження довжини ламаної лінії.

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 8 з переходом через десяток; виконати роботу над помилками, допущеними у самостійній роботі, підготувати учнів до контрольної роботи; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

____________________ 2 клас. Математика

Урок № 20

Тема Таблиці додавання і віднімання числа 8. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Знаходження довжини ламаної лінії (№№ 169-177).

Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 8 з переходом через десяток; виконати роботу над помилками, допущеними у самостійній роботі, підготувати учнів до контрольної роботи; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 30, завдання 167; 168)

Завдання 167 (с.30) Взаємоперевірка 9,11,8,7,6, 15, 6

Прочитайте приклади з однаковими відповідями; з одноцифровими відповідями; з двоцифровими відповідями.

Завдання 168 (с.30) — На скільки градусів підвищилася температура вдень? 13-7 = 6 (градусів)

Скільки градусів тепла показував термометр опівдні? 7+6 = 13 (градусів)

  1. Хвилинка каліграфії — Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені. 11; 9; 7; 5; ?; ?.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми складемо таблиці додавання і віднімання числа 8 з переходом через десяток.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 30–32)

Завдання 169 (с.30) . Колективне опрацювання матеріалу — За записами поясніть додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. — Перевірте результати обчислень за таблицями. — Прочитайте таблицю додавання (віднімання) числа 3, починаючи від найбільшого результату. — Прочитайте тільки результати таблиці.

Прочитайте результати від найбільшого числа до найменшого. — Затуліть лінійкою відповіді таблиці та розкажіть їх по пам’яті.

Завдання 170 (с.31) Учні «ланцюжком» читають вирази та обчислюють їх значення.

13 – 8 + 5 = 10

16 – 8 + 3 = 11

11 – 8 – 3 = 0

4 + 8 – 5 = 7

15 – 8 – 4 = 3

10 – 3 + 8 = 15

20 – 0 – 10 = 10

6 + 8 – 7 = 7

Завдання 171 (с. 31) Учні коментують, як виконали обчислення. Завдання 172 (с.31) Під час повторення умови один учень креслить схему і пояснює розв’язання.

  1. Скільки бідонів з молоком було в машині спочатку? 7+ 6= 13 (бідонів)

  2. На скільки менше бідонів вивантажили, ніж залишилося? 7-6 = 1 (бідон)

Завдання 173(с.31) Учні вимірюють довжини ланок, один учень біля дошки пояснює, як знайти довжину кожної ламаної.

Завдання 174* (с.31) Учні доповнюють задачі так, щоб числа у відповідях були однакові. Завдання 175 (с.31) Учні складають і розв’язують задачі за малюнком.

  1. Скільки всього було грибочків ? 7+ 12= 19 (грибочків)

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Порівняй!»

13 см 13 дм 1 доба 2 год 1 грн 95 к. 1м 10 дм 11 міс. 1 рік 100 к. 10 грн

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Що нового дізналися на уроці? — Розкажіть таблиці додавання і віднімання числа 8.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 32, завдання 176; 177.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали