• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика. Тема Таблиці додавання і віднімання числа 7. Застосування різних прийомів обчислення. Складання й розв’язування задач за схематичними записами умов

2 клас. Математика. Тема Таблиці додавання і віднімання числа 7. Застосування різних прийомів обчислення. Складання й розв’язування задач за схематичними записами умов

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток; розвивати вміння складати й розв’язувати задачі за схематичним записом їх умови, знаходити невідомий доданок; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2 клас. Математика

Урок № 17

Тема Таблиці додавання і віднімання числа 7. Застосування різних прийомів обчислення. Складання й розв’язування задач за схематичними записами умов (№№ 147-154)

Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток; розвивати вміння складати й розв’язувати задачі за схематичним записом їх умови, знаходити невідомий доданок; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

Пролунав уже дзвінок —

Починається урок.

Встаньте, діти, не лініться,

Усі дружно посміхніться.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 27, завдання 145; 146)

Завдання 145 — Як ви доповнили і розв’язали задачу?

Завдання 146 — Прочитайте вирази, у яких відповіді — одноцифрові числа; двоцифрові числа.

  1. Розв’язування кругових прикладів Запис прикладів на дошці

11 – 2

9 – 9

28 + 10

7 + 21

18 – 7

0 + 15

15 – 8

  1. 20

  1. Хвилинка каліграфії — Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

13; 2; 13; 5; 13; 8; ?; ?. 12; 7; 13; 7; 14; 7; ?; ?. 15; 2; 15; 14; 3; 14; 13; 4; 13; ?; ?; ?. 5

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми складемо таблиці додавання і віднімання числа 7

з переходом через десяток.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 27–28)

Завдання 147. Колективне опрацювання матеріалу — За записами поясніть додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. — Перевір результати обчислень за таблицями. — Прочитайте таблицю додавання (віднімання) числа 3, починаючи від найбільшого результату. — Прочитайте тільки результати таблиці. — Прочитайте результати від найбільшого числа до найменшого. — Затуліть лінійкою відповіді таблиці та розкажіть по пам’яті.

Завдання 148 Перший стовпчик — з коментуванням, решта прикладів — самостійно. Завдання 149 Учні скдадають задачі за схемами і розв’язують їх. Один учень працює біля дошки. Після цього складають обернену до першої задачу із питанням: «На скільки менше...?». Завдання 150 Учні коментують, як виконали обчислення. Завдання 151 Учні «ланцюжком» складають вирази та обчислюють їх значення. Завдання 152*. Самостійне виконання завдання

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Математичні кінцівки»

8 + 7 = 8 + 2 + 5 = ...

7 + 7 = 7 + 3 + ...

6 + 7 = 6 + 4 + ...

15 – 7 = 15 – 5 – 2 = ...

14 – 7 = 14 – 4 – ...

13 – 7 = 13 – 3 – ...

Офтальмологічна пауза

  1. Розв’язування логічних задач

1 ) Двох друзів звати Іванко і Петрик. Їхні прізвища — Іваненко та Петренко. Іванко старший Іваненка на 1 рік. Назвіть ім’я та прізвище кожного

хлопчика.

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Чого навчалися на уроці? — Розкажіть таблицю додавання і віднімання числа 7.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. С. 28, завдання 153; 154.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Google-сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
390 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали