• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика. Тема. Таблиці додавання і віднімання числа 6. Застосування переставної властивості при додаванні виду 5 + 6. Задачі на знаходження суми, що містять вислів «стільки, скільки»

2 клас. Математика. Тема. Таблиці додавання і віднімання числа 6. Застосування переставної властивості при додаванні виду 5 + 6. Задачі на знаходження суми, що містять вислів «стільки, скільки»

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 6 з переходом через десяток; розвивати вміння порівнювати довжини відрізків, розв’язувати прості задачі, в яких використовується поняття «стільки ж»; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

____________________ 2 клас. Математика

Урок № 16

Тема. Таблиці додавання і віднімання числа 6. Застосування переставної властивості при додаванні виду 5 + 6. Задачі на знаходження суми, що містять вислів «стільки, скільки» (№№ 138-146)

Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 6 з переходом через десяток; розвивати вміння порівнювати довжини відрізків, розв’язувати прості задачі, в яких використовується поняття «стільки ж»; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 25, завдання 136; 137)

Завдання 136 — Яку задачу склали? Прочитайте розв’язання і відповідь.

Завдання 137 — Прочитайте вирази з однаковими відповідями; вирази, у яких відповідь — одноцифрове число

  1. Хвилинка каліграфії

Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені. 10; 8; 6; 4; ?. 1; 4; 7; 10; 13; 16; ?.

  1. Математичний диктант

  • Зменшіть число 12 на 4.

  • Чому дорівнює сума чисел 8 і 5?

  • Збільшіть число 7 на 5.

  • Знайдіть різницю чисел 13 і 5.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми складемо таблиці додавання і віднімання числа 6 з переходом через десяток.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 26–27)

Завдання 138. Колективне опрацювання матеріалу

За записами поясніть додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. — Перевірте результати обчислень за таблицями. — Прочитайте таблицю додавання (віднімання) числа 3, починаючи від найбільшого результату. — Прочитайте тільки результати таблиці.

Прочитайте результати від найбільшого числа до найменшого. — Затуліть лінійкою відповіді таблиці та розкажіть їх по пам’яті.

Завдання 139. Самостійна робота

Під час перевірки учні читають виписані приклади і пояснюють спосіб обчислення.

Завдання 140 Учні вимірюють і порівнюють довжини відрізків. — На скільки сантиметрів один з них коротший від іншого?

Завдання 141. Усне виконання завдання — Розгляньте малюнок. Який м’яч треба забити у ворота?

Завдання 142. Колективне ознайомлення зі змістом задачі, її аналіз (Один учень записує умову і розв’язує задачу. Після цього учні складають обернену задачу).

Завдання 143 Учні «ланцюжком» читають вирази та обчислюють їх значення.

Завдання 144* — Запишіть число 10 кількома (не менше чотирьох) однаковими цифрами і знаками дій.

(2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 10, 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 = 10)

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Математичні кінцівки»

8 + 6 = 8 + 2 + 4 = ... 7 + 6 = 7 + 3 + ... 6 + 6 = 6 + 4 + ... 14 – 6 = 14 – 4 – 2 = ... 13 – 6 = 13 – 3 – ... 12 – 6 = 12 – 2 – ...

  1. Робота над задачею

Мурки народилося 4 рудих, 3 чорних і 2 плямистих кошенят. Скільки всього кошенят народилося у Мурки?

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Що нового дізналися на уроці? — Розкажіть таблиці додавання і віднімання числа 6.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 27, завдання 145; 146.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали