• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика. Тема. Таблиці додавання і віднімання числа 4. Розв’язування простих задач різних видів. Вимірювання довжини ламаної лінії.

2 клас. Математика. Тема. Таблиці додавання і віднімання числа 4. Розв’язування простих задач різних видів. Вимірювання довжини ламаної лінії.

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 4 з переходом через десяток; розвивати вміння доповнювати одноцифрове число до 10; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

_____________________ 2 клас. Математика

Урок № 12

Тема. Таблиці додавання і віднімання числа 4. Розв’язування простих задач різних видів. Вимірювання довжини ламаної лінії (№№ 99-108).

Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 4 з переходом через десяток; розвивати вміння доповнювати одноцифрове число до 10; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Гра «Додай словечко»

Продовжте висловлювання так, щоб вони стали істинними.

Щоб знайти невідомий доданок, потрібно... (від суми відняти відомий доданок)

Щоб знайти невідоме зменшуване, потрібно... ( до різниці додати від’ємник)

Ламана — це сукупність поєднаних між собою... ( відрізків)

Довжина ламаною дорівнює... (сумі довжин її частин)

  1. Хвилинка каліграфії

Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

15; 25; ...; 45; ...; ...; ....; ....; ...

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми складемо таблиці додавання і віднімання числа 4 з переходом через десяток.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 19–21)

Завдання 99 (с. 19) . Колективне опрацювання матеріалу — За записами поясніть додавання і віднімання чисел з переходом через розряд.

Перевірте результати обчислень за таблицями. — Прочитайте таблицю додавання (віднімання) числа 4, починаючи від найбільшого результату. — Прочитайте тільки результати таблиці.

Прочитайте результати від найбільшого числа до найменшого. — Затуліть лінійкою відповіді таблиці та розкажіть їх по пам’яті.

Завдання 100.(с. 19) Самостійне виконання завдання.

Взаємоперевірка 10, 7, 11, 12, 10, 10, 10, 8

Завдання 101 ( с.20) Учні доповнюють задачу і розв’язують її.

  1. Скільки квіток залишилося ? 12-4 = 8 (квіток)

  2. На скільки квіток менше зрізали, ніж залишилося? 8 -4 = 4 (квітки)

Завдання 102 (с.20) Учні «ланцюжком» коментують, як з кожної рівності скласти та обчислити по одному виразу на знаходження одного з доданків.

Завдання 103 (с.20) Учні розв’язують задачі і порівнюють їх. — Чим схожі задачі? Чим відрізняються? — Чому перша задача розв’язується додаванням, а друга — відніманням?

1) Скільки всього кольорових стрічок у Валі ? 8+ 4 = 12(стрічок)

2) Скільки стрічок залишилось у Валі ? 12-4 = 8(стрічок)

Завдання 104 (с.20) Учні перевіряють, що довжина ламаної дорівнює 12 см. Порівнюють довжини найбільшого і найменшого відрізків ламаної. 5 см+4 см + 3 = 12 (см)

Завдання 105(с.20) Усне виконання завдання — Яка маса гарбуза? Яка маса цукру?

Завдання 106* (с.21) Учні встановлюють закономірність і продовжують ряди. 1) 1; 3; 5; ... (7; 9; 11; 13) 2) 1; 4; 7; 10; 13; 16; ... (19; 22; 25; 28)

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Математична кінцівка» 8 + 4 = 8 + 2 + 2 = ... 12 – 4 = 12 – 2 – 2 = ... 7 + 4 = 7 + 3 + ... 11 – 4 = 11 – 1 – ...

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Що нового дізналися на уроці? — Розкажіть таблиці додавання і віднімання числа 4. VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 21, завдання 107; 108.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали