• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика. Тема. Складання виразів та обчислення їх значень. Розв’язування задач на знаходження суми та на різницеве порівняння

2 клас. Математика. Тема. Складання виразів та обчислення їх значень. Розв’язування задач на знаходження суми та на різницеве порівняння

Опис документу:
Мета: навчати учнів знаходити значення виразів на дві дії; формувати вміння аналізувати задачі; розвивати логічне мислення, математичне мовлення учнів, пам'ять, івагу,логічне мислення; виховувати пізнавальний інтерес.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

______________________ 2 клас. Математика

Урок № 6

Тема. Складання виразів та обчислення їх значень. Розв’язування задач на знаходження суми та на різницеве порівняння (№№ 53-62).

Мета: навчати учнів знаходити значення виразів на дві дії; формувати вміння аналізувати задачі; розвивати логічне мислення, математичне мовлення учнів; виховувати пізнавальний інтерес.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання Метод «Ланцюжковий контроль»

Завдання 51 — Скільки всього дерев посадив ведмедик за два дні?

Завдання 52 — Скільки дерев посадив ведмедик другого дня?

Порівняйте задачі 52 і 51 та їх розв’язання. Як можна назвати задачу 51 відносно задачі 52?

  1. Хвилинка каліграфії

Випишіть числа четвертого десятка. 34; 12; 43; 56; 44; 47; 50; 53; 41.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні ми будемо знаходити значення виразів на дві дії, розв’язувати задачі.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 10–12)

Завдання 53. Самостійне виконання завдання Один учень працює біля дошки. Завдання 54 Учні записують вирази та обчислюють їх значення. Один учень працює біля дошки, решта у зошитах.

Завдання 55. Самостійна робота Під час перевірки учні читають виписані приклади і пояснюють спосіб обчислення. — Як називаються числа при відніманні?

Завдання 56*. Усне виконання завдання — На малюнку ліворуч знайдіть 4 трикутники, а на малюнку праворуч — 5 чотирикутників.

Завдання 57. Усне виконання завдання Завдання 58 Учні «ланцюжком» розв’язують приклади. Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах.

Завдання 59 Учні за малюнком складають і розв’язують задачі з питаннями: «На скільки більше...?», «Скільки разом...?». — Чим схожі задачі? Чим відрізняються? — Чому перша задача розв’язується відніманням, а друга — додаванням?

Завдання 60*. Усне виконання завдання — Скільки всього одноцифрових чисел? — Скільки всього двоцифрових чисел? — Скільки різних цифр потрібно для запису всіх одноцифрових чисел? — Скільки різних цифр потрібно для запису всіх двоцифрових чисел?

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Розв’язування задач

  • На одній вулиці 20 будинків, а на другій — на 2 будинки більше. Скільки будинків на другій вулиці? Скільки будинків на двох вулицях разом?

  • До автобусу зайшли 20 хлопчиків, а дівчаток — на 10 менше. Скільки дівчаток поїхало на екскурсію? Куди їхали хлопці, якщо відомо, що в автобусі їхали учні одного класу?

  • Артем прочитав 15 сторінок книжки. Йому ще залишилося прочитати на 5 сторінок менше, ніж він уже прочитав. Скільки сторінок залишилося прочитати Артему? Скільки всього сторінок у цій книжці?

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Чого навчалися на уроці? — Як оцінюєте свою роботу?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ииС. 11–12, завдання 61; 62.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали