• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика . Тема Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення). Порівняння виразів. Знаходження периметрів трикутників.

2 клас. Математика . Тема Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення). Порівняння виразів. Знаходження периметрів трикутників.

Опис документу:
Мета : ознайомити учнів із розв’язуванням задач двома способами; навчати знаходити периметр трикутника; удосконалювати обчислювальні навички, вміння порівнювати вирази; розвивати логічне мислення; виховувати бажання допомагати одне одному.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

___________________________ 2 клас. Математика

Урок № 25

Тема Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення). Порівняння виразів. Знаходження периметрів трикутників (№№ 211-217).

Мета ознайомити учнів із розв’язуванням задач двома способами; навчати знаходити периметр трикутника; удосконалювати обчислювальні навички, вміння порівнювати вирази; розвивати логічне мислення; виховувати бажання допомагати одне

одному.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання (с. 37–38, завдання 209; 210)

Завдання 209 (с. 37)

  1. Скільки всього наклейок Максимко вже розклав ? 4+3 = 7 (н)

  2. Скільки наклейок залишилось розкласти ? 12- 7 = 5(н)

Завдання 210 (с.38) — Прочитайте відповіді першої таблиці; другої таблиці.

  1. Хвилинка каліграфії

Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені. 3; 6; 9; 12; ?; ?.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ви будете вчитися розв’язувати задачі двома способами, знаходити периметр трикутника.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Робота за підручником (с. 38–39)

Завдання 211. (с.38) Коментоване розв’язування завдання

  • Виписати вираз із меншим значенням

Завдання 212 (с.38) Учні вимірюють довжини сторін кожного трикутника, один учень біля дошки пояснює, як обчислити периметр. — Периметр якого трикутника більший і на скільки?

Р = 2+4+5 = 11 (см) Р = 3+4+6 = 13 (см)

Завдання 213 (с.38)

Після колективного ознайомлення зі змістом задачі сильніші учні, скориставшись планом, самостійно записують її розв’язання двома способами у зошити. Решта учнів разом з учителем розглядають план розв’язання і визначають дії.

Завдання 214.(с.38) Колективне розв’язування задачі Учні пояснюють розв’язання кожним способом.

  1. Скільки літаків злетіло з аеродрому ? 2+3 = 5 (л)

  2. Скільки літаків залишилося ? 12-5 = 7 (л)

Завдання 215*(с.39) Учні пояснюють, як знайти в кожному ряді «зайве» число.

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Знаходження значень виразів — Обчисліть, користуючись таблицею на с. 37.

8 + 8 – 10

17 – 9 – 8

11 – 3 + 8

6 + 7 – 5

95 – 80 – 9

  1. 9 + 5

  1. Розв’язування логічної задачі

Троє чоловік чекали потяга 3 години. Скільки часу чекав кожен? (3)

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Чого навчалися на уроці? — Як знайти периметр трикутника?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 39, завдання 216; 217.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали