• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика. Тема. Розкладання чисел на розрядні доданки. Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Порівняння значень виразів і чисел. Розв’язування задач.

2 клас. Математика. Тема. Розкладання чисел на розрядні доданки. Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Порівняння значень виразів і чисел. Розв’язування задач.

Опис документу:
Мета: повторити способи додавання і віднімання двоцифрових чисел; формувати вміння порівнювати вирази і числа; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, навички швидкої лічби ; формувати потребу розв’язувати поставлені завдання швидко і правильно.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

______________________ 2 клас. Математика

Урок № 7

Тема. Розкладання чисел на розрядні доданки. Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Порівняння значень виразів і чисел. Розв’язування задач (№№ 63-71).

Мета: повторити способи додавання і віднімання двоцифрових чисел; формувати вміння порівнювати вирази і числа; розвивати логічне мислення; формувати потребу розв’язувати поставлені завдання швидко і правильно.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, лінійки.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

Пролунав уже дзвінок,

Всіх покликав на урок.

Тому дружно всі сідаємо,

Працювати починаємо.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання Метод «Ланцюжковий контроль»

Завдання 61 — Якої довжини відрізок ви накреслили?

Завдання 62 — Прочитайте приклади, у відповідях яких є цифра 3; цифра 6.

2.Хвилинка каліграфії

Випишіть числа п’ятого десятка. 34; 12; 43; 56; 44; 47; 50; 53; 41.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні ми повторимо способи додавання і віднімання двоцифрових чисел.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 12–13)

Завдання 63 Учні записують за зразком числа у вигляді суми розрядних доданків, коментуючи. Завдання 64. Колективне опрацювання матеріалу — Розгляньте способи додавання і віднімання двоцифрових чисел. — Поясніть обчислення різними способами.

Завдання 65 Учні знаходять різницю 11 – 4 за шкалою лінійки.

Завдання 66. Самостійна робота

Під час перевірки учні читають виписані приклади і пояснюють спосіб обчислення.

Завдання 67 Учні усно порівнюють значення виразу і число. Завдання 68 Учні повторюють умову за малюнком-схемою до задачі. — Якою дією розв’яжете задачу? Чому?

Завдання 69*. Самостійна робота Під час перевірки учні читають усі двоцифрові числа, у яких кількість десятків на 4 менша від кількості одиниць. (15; 26; 37; 48; 59)

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Складання і розв’язування задач за схемами

2. Знаходження значень виразів, у яких зменшуване — кругле число

67 – 60 30 – 1 15 + 20 100 – 10 90 – 20 80 – 80 40 + 10 74 – 70

  1. Розв’язування логічної задачі

Павло старший від Ясі на 6 років, а Віталіна молодша від Павла на 4 роки. Хто старший: Яся чи Віталіна? (Яся) На скільки років? (На 2.)

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Які прийоми обчислень повторили на уроці? — Чого навчалися?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 44, завдання 70; 71.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали