• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика. Тема Прямокутник. Обчислення периметра прямокутника. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач.

2 клас. Математика. Тема Прямокутник. Обчислення периметра прямокутника. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач.

Опис документу:
Мета розширити знання учнів про прямокутник; поглибити знання про календар; формувати вміння знаходити числові значення буквених виразів; розвивати кмітливість, логічне мислення, пам'ять,увагу; виховувати бажання надавати допомогу у складній ситуації

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

___________________________ 2 клас. Математика

Урок № 29

Тема Прямокутник. Обчислення периметра прямокутника. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач (№№ 243-249).

Мета розширити знання учнів про прямокутник; поглибити знання про календар; формувати вміння знаходити числові значення буквених виразів; розвивати кмітливість; виховувати бажання надавати допомогу у складній ситуації

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку, демонстраційний календар, індивідуальні календарики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Завдання 241 (с. 43)

  1. Скільки другокласників розучують танці та вірші ? 5+4 = 9 (учнів)

  2. Скільки другокласників вчать вірші ? 29-9 = 20 (учнів)

Відповідь: 20 учнів

Завдання 242 (с. 43) Взаємоперевірка : 29, 40, 33,3, 32, 40, 10,50

Прочитайте вирази, у яких відповіді — круглі числа; у відповідях яких є цифри 3 або 2.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ви більше дізнаєтесь про прямокутник.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 43–44)

Завдання 243 (с. 43) Учні «ланцюжком» розв’язують завдання. Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах. — Прочитайте рівності; нерівності, у яких потрібно поставити знак «>»; знак «<».

Завдання 244. (с. 43) Колективне опрацювання матеріалу

Скільки прямих кутів у кожному чотирикутнику? — Чотирикутник, у якого всі кути прямі,— це прямокутник. Давайте виміряємо довжину сторін. Що ви про них скажете? (Сторони, які лежать одна навпроти іншої, рівні.) Учитель на дошці фіксує властивості прямокутника. — Називаються ці сторони протилежними. Протилежні сторони прямокутника рівні. — Виміряйте і запишіть довжину сторін прямокутників. — Знайдіть периметр кожного прямокутника.

Завдання 245 (с. 43) . Фронтальне вивчення змісту задачі Під час відтворення змісту учні на дошці зображують умову задачі. Після цього учні працюють самостійно, один учень — за закритою дошкою.

  1. Скільки учнів в обох класах ? 30+ 30 = 60 (учнів)

  2. Скільки хлопчиків в обох класах ? 60-20 = 40 (х)

Завдання 246 (с.43) Учні знаходять значення виразу зі змінною. Завдання 247.(с.44) Усне виконання завдання

Відгадайте загадку.

Дванадцять братів

Один за одним ходять,

А один одного не обходять. (Місяці року.)

Розглянемо календар. Про що можна дізнатися? — Тут є цілий рік: назви місяців, днів тижня, кількість днів у місяці, святкові й вихідні дні. — Скільки місяців має рік? — Назвіть усі місяці, у яких по 30 днів; по 31 дню. — У лютому буває 28 або 29 днів. Рік, у якому лютий має 29 днів, називають високосним.

Кількість днів у місяці легко визначити за допомогою зігнутого кулака: кісточка — 31 день, «долина» — 30 днів. Промовляємо: січень — 31, лютий — 28 або 29, березень — 31 і т. д.

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Додай словечко» — Продовжте висловлювання так, щоб вони стали істинними.

У році... місяців. У році... зимових місяці: ..., ..., ... У році... весняних місяці: ..., ..., ...

У році... літніх місяці: ..., ..., ... У році... осінніх місяці: ..., ..., ... . ... рік кінчає, а... починає.

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Що нового дізналися на уроці? — Як оцінюєте свою роботу?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 44, завдання 248; 249

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.