• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика .Тема. Повторення вивченого в 1 класі. Вступ. Лічба в межах 100. Обчислення значень виразів. Складання і розв’язування задач

2 клас. Математика .Тема. Повторення вивченого в 1 класі. Вступ. Лічба в межах 100. Обчислення значень виразів. Складання і розв’язування задач

Опис документу:
Мета: повторити нумерацію чисел 1–100; вдосконалити обчислювальні навички, вміння розв’язувати прості задачі; розвивати кмітливість, пам'ять, увагу, логічне мислення учнів; виховувати інтерес до математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

______________________ 2 клас. Математика

Урок №1

Тема. Тема 1. Повторення вивченого в 1 класі. Вступ. Лічба в межах 100. Обчислення значень виразів. Складання і розв’язування задач (№№ 1-11).

Мета: повторити нумерацію чисел 1–100; вдосконалити обчислювальні навички, вміння розв’язувати прості задачі; розвивати кмітливість, мислення учнів; виховувати інтерес до математики.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Ознайомлення з підручником «Математика»

2. Гра «Лічи через 3» Торкнутися руками ніг, плеснути в долоні — «три». Торкнутися руками ніг, плеснути в долоні — «шість» і т. д. 3.

3. Гра «Розподіли»

Прочитайте числа: 3; 13; 9; 1; 12; 10; 20; 7; 11; 15. Скільки серед чисел двоцифрових? одноцифрових? 5. Хвилинка каліграфії — Запишіть всі числа шостого десятка.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Сьогодні ми повторюватимемо нумерацію чисел від 1 до 100.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 3–4)

Завдання 1. Фронтально, усно

Порахуйте окремо червоні й зелені перчики. Скільки всіх перчиків?

Завдання 2. Фронтально, усно

Скільки всього паличок на кожному малюнку?

Завдання 3. Фронтально, усно

Назвіть усі числа другого десятка; четвертого десятка; десятого десятка.

Завдання 4. Самостійна робота

Взаємоперевірка . (Під час перевірки учні називають пропущені числа. )

Скільки серед них чисел шостого десятка?

Завдання 5. Коментоване розв’язування завдання

(Учні пояснюють, працюючи в зошитах, як кожне з поданих чисел записати за зразком у вигляді суми розрядних доданків).

Завдання 6 Один учень біля дошки розв’язує і пояснює.

Запишіть вирази та обчисліть їх значення.

1) Як утворити число 55, якщо маємо число, що йому передує?

2) Як утворити число 70 з числа, що йде за ним? 3) Скільки дістанемо, якщо від числа 93 відняти число його одиниць?

Завдання 7. Самостійна робота

Взаємоперевірка (2; 3; 9; 27; 29; 38; 50; 53)

Завдання 8 Фронтально усно / письмово

(Учні з місця за кожним малюнком складають і розв’язують задачу. Змінюють умову першої задачі так, щоб вона розв’язувалася дією додавання).

Завдання 9*. Самостійна робота Додаткове завдання

Господар виростив 30 качок, 20 гусей і 40 кролів. Скільки всього птахів він виростив? (50)

На скільки більше господар виростив птахів, ніж кролів? (50 – 40 = 10)

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Математичний диктант — Запишіть число: y яке складається з 5 дес. 7 од.; (57) у якому 4 од. 6 дес.; (64) y у якому в розряді десятків 3, в розряді одиниць — 5; (35) y яке передує числу 19; (18) y у якому кількість одиниць 5, а десятків — на 4 менше; (15) y у якому 4 десятки; (40) y найменше двоцифрове число. (10)

Офтальмологічна пауза

4. Розв’язування логічних задач

1) В одному кошику 8 яблук, а в другому — наполовину менше. Чому дорівнює половина всіх яблук? ((8 + 4) : 2 = 6)

2) Сашко, Олесь, Михайлик грали в шашки. Кожний із них зіграв 2 партії. Скільки всього партій було зіграно? (Сашко — Олесь, Сашко — Михайлик, Михайлик — Олесь, усього 3.)

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Що ми повторювали сьогодні на уроці? — За допомогою яких знаків записуються числа? — Скільки існує цифр?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ с. 4, завдання 10; 11.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.