2 клас. Математика . Тема. Переставна властивість дії додавання. Складання і розв’язування задач. Порівняння задач

Опис документу:
Мета: узагальнити знання учнів про переставну властивість дії додавання; навчати порівнювати прості задачі на збільшення і зменшення числа на декілька одиниць; розвивати спостережливість, кмітливість; виховувати пізнавальний інтерес

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

______________________ 2 клас. Математика

Урок №4

Тема. Переставна властивість дії додавання. Складання і розв’язування задач. Порівняння задач (№№ 32-41).

Мета: узагальнити знання учнів про переставну властивість дії додавання; навчати порівнювати прості задачі на збільшення і зменшення числа на декілька одиниць; розвивати спостережливість, кмітливість; виховувати пізнавальний інтерес

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 7, завдання 30; 31) Метод «Ланцюжковий контроль»

Завдання 30 — Прочитайте приклади, у яких відповіді — числа четвертого десятка (7 + 32; 47 – 10; 2 + 8 + 25; 46 – 10 + 2); відповіді — одноцифрові числа (10 – 7; 18 – 8 – 3).

Завдання 31 — Скільки мішків картоплі зібрали з другої ділянки? — Скільки всього мішків картоплі зібрали з двох ділянок?

  1. Математична розминка

1.Хвилинка каліграфії з логічним завданням 17; 52; 39; 40; 19; 62; 86. Запис чисел на дошці

Запишіть числа в порядку зростання. — Запишіть числа в порядку спадання.

  1. Математичний диктант

Запишіть числа, які при лічбі передують числам: 52; 100; 89; 11; 71; 38.

Запишіть числа, які при лічбі йдуть за числами: 61; 90; 14; 10; 99; 22.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Сьогодні ми повторимо переставну властивість дії додавання.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 7–8)

Завдання 32. Самостійне виконання завдання Завдання 33 — Діти склали однакові приклади. Чому? — А чи можна сказати, що якийсь приклад складено неправильно? Чому? — Згадайте, якою властивістю додавання можна користуватися під час розв’язування прикладів? Переставна властивість додавання: додавати числа можна в будь-якому порядку.

Завдання 34 Учні коментують, як виконали обчислення.

Завдання 35. Самостійне виконання завдання. Завдання 36 (Учні порівнюють задачі та їх розв’язання). — Чим схожі задачі? — Чим відрізняються? — Чому перша задача розв’язується додаванням, а друга — відніманням?

Завдання 37 Учні «ланцюжком» розв’язують приклади. Завдання 38 Учні складають задачі за коротким записом та розв’язують їх. Завдання 39. Усне виконання завдання — Розгляньте малюнок. Яка маса песика? (5 + 2 – 1 = 6 (кг))

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Обчислення зручним способом з коментуванням

7 + 5 + 3 2 + 10 + 8

5 + 3 + 7 + 5 4 + 1 + 6 + 9

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Що нового ви дізналися на уроці? — Якою властивістю додавання можна користуватися під час розв’язування прикладів?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 8, завдання 40; 41.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.