• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика. Тема. Назви компонентів дій додавання та віднімання. Вимірювання і креслення відрізків. Складання і розв’язування задач

2 клас. Математика. Тема. Назви компонентів дій додавання та віднімання. Вимірювання і креслення відрізків. Складання і розв’язування задач

Опис документу:
Мета: повторити назви компонентів дій додавання і віднімання, таблиці додавання і віднімання; формувати вміння розв’язувати задачі на різницеве порівняння; розвивати навички швидкого рахунку, пам'ять, увагу, логічне мислення; виховувати уважність

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

______________________ 2 клас. Математика

Урок №3

Тема. Назви компонентів дій додавання та віднімання. Вимірювання і креслення відрізків. Складання і розв’язування задач (№№ 22-31).

Мета: повторити назви компонентів дій додавання і віднімання, таблиці додавання і віднімання; формувати вміння розв’язувати задачі на різницеве порівняння; виховувати уважність.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 6, завдання 20; 21) Метод «Ланцюжковий контроль»

Завдання 20 — Скільки каштанів посадили в парку? Скільки акацій?

Завдання 21 — Прочитайте приклади, які мають однакові відповіді. Прочитайте приклади, у яких відповіді — одноцифрові числа; двоцифрові числа.

  1. Хвилинка каліграфії

Напишіть дев’ять шестірок, а сімок — на 3 менше.

  1. Математичний диктант

Збільшити на 4 числа: 32; 64; 20; 15. Зменшити на 5 числа: 17; 78; 55; 88.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Сьогодні ми повторимо назви компонентів дій додавання і віднімання.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 6–7)

Завдання 22 Учні пригадують і повторюють за таблицею назви компонентів дій додавання і віднімання. Завдання 23. Усне виконання завдання

Завдання 24. Самостійна робота

Завдання 25 (Під час аналізу задачі на дошці записується коротка умова) Фронтально

Хто більше накреслив фігур? Як дізнатися, на скільки більше?

Завдання 26 Учні «ланцюжком» записують вирази та обчислюють їх значення. Завдання 27. Самостійне виконання завдання Завдання 28 Учні коментують, як виконали обчислення і креслення.

Завдання 29 Учні з місця складають задачу за малюнком і числовими даними. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Відновіть ланцюжки» Доданок, ..., сума. ..., від’ємник, ...

2. Обчислювальний ланцюжок У зошитах учні пишуть тільки відповіді.

Зменшіть 19 на 6, доданок 5 ..., від’ємник 6 ..., доданок 7 ..., від’ємник 9 ..., доданок 10 ..., доданок 16.

Якщо ви дістали 36, то обчислили правильно.

Офтальмологічна пауза

  1. Самостійна робота

45 + 1

18 – 2

94 – 1

40 – 20

43 – 3

15 + 3

14 + 4

25 + 10

97 – 90

31 + 10

  1. Розв’язування логічних задач

  • В автосалоні було 2 машини і 4 мотоцикли. Скільки всього коліс мали транспортні засоби?

  • У Даринки дві спідниці: червона і синя, і дві блузи: в квіточку і в цяточку. Скільки різних нарядів є у Даринки? Відповідь: 4 наряди.

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Як називаються числа при додаванні? — Як називаються числа при відніманні?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 7, завдання 30; 31.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.