2 клас. Математика. Тема Квадрат. Обчислення периметра квадрата. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач

Опис документу:
Мета: навчити учнів розрізняти квадрат за істотними ознаками; вчити обчислювати периметр квадрата; розвивати пізнавальну активність, уміння спостерігати і порівнювати, робити висновки, висловлювати власну думку; виховувати культуру розумової праці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2 клас. Математика

Урок № 30

Тема Квадрат. Обчислення периметра квадрата. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач (№№ 259-264).

Мета навчити учнів розрізняти квадрат за істотними ознаками; вчити обчислювати периметр квадрата; розвивати пізнавальну активність, уміння спостерігати і порівнювати, робити висновки, висловлювати власну думку; виховувати культуру розумової праці.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку, геометричний матеріал .

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 45, завдання 257; 258)

Завдання 257 (с. 45) взаємоперевірка : 77,46, 15,5

Прочитайте вираз, відповідь якого записана однаковими цифрами; у відповіді є цифра 5; відповідь записана парними цифрами.

Завдання 258 (с.45) — Розкажіть, яку задачу склали. Прочитайте розв’язання.

  1. Скільки тканини витратили на пошиття підковдр та наволочок? 15+5 = 20(м)

  2. Скільки тканини залишилося ? 70-20 = 50 (м)

Відповідь: 50 метрів

3. Хвилинка каліграфії — Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені. 3 6 ? ? 15 ? ? 24 ? ?

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як знайти периметр квадрата.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 45)

Завдання 259 (с. 45) . Колективне опрацювання матеріалу — Знайдіть прямокутники, в яких усі сторони рівні. — Прямокутник, у якого всі сторони рівні,— це квадрат. — Розкажіть про квадрат. (У квадрата чотири вершини, чотири сторони, чотири кути.) — Скільки кутів і сторін у квадрата? (По чотири.)

Завдання 260 (с.45) Учні будують у зошиті квадрат зі стороною 3 см. Знаходять його периметр. Учитель звертає увагу, що периметр квадрата обчислюється так: Р = а + а + а + а.

Завдання 261.(с. 45) Коментоване розв’язання кругових прикладів Учитель звертає увагу на те, яким чином виконуються обчислення.

Завдання 262 (с.45) Задача

  1. Скільки кг слив у кошику та відрі ? 5+ 8 = 13 (кг)

  2. Скільки всього слив ? 13+13= 26 (кг)

Відповідь : 26 кг слив

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Істинне — хибне» — Які твердження правильні?

Будь-який квадрат — це прямокутник.

Будь-який прямокутник — це квадрат.

Будь-який чотирикутник — це багатокутник. (Правильні — перше і третє твердження.)

2. Складання і розв’язування задач за коротким записом — Порівняйте задачі.

Чорної фарби — 7 л Білої фарби — 8 л Синьої фарби — ?

Чорної фарби — 7 л Білої фарби — ? Синьої фарби — 4 л

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Чого навчалися на уроці? — Яке завдання здалося найцікавішим?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 45, завдання 263; 264.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»
Левченко Вікторія Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.