2 клас. Математика . Тема Кут. Види кутів (прямий, гострий, тупий). Обчислення значень виразів. Розв’язування задач.

Опис документу:
Мета ознайомити учнів з поняттям «прямий кут»; сформувати практичні навички визначення прямого кута за допомогою косинця і без нього; продовжити роботу по вдосконаленню техніки усної лічби; формувати навички аналізу задачі, умінь розв’язувати задачі на знаходження третього доданка; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, просторову уяву; виховувати спостережливість і допитливість

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2 клас. Математика

Урок № 28

Тема Кут. Види кутів (прямий, гострий, тупий). Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (№№ 236-242).

Мета ознайомити учнів з поняттям «прямий кут»; сформувати практичні навички визначення прямого кута за допомогою косинця і без нього; продовжити роботу по вдосконаленню техніки усної лічби; формувати навички аналізу задачі, умінь розв’язувати задачі на знаходження третього доданка; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, просторову уяву; виховувати спостережливість і допитливість

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку, рухома модель кута.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 41–42, завдання 234; 235)

Завдання 234 (с. 41) — Прочитайте вирази та їх значення. Взаємоперевірка 2,14, 13,13,9,7

Завдання 235 (с.42) — Розкажіть задачу та її розв’язання.

  1. Скільки яблук забрало 2 їжачки? 5+4 = 9 (я)

  2. Скільки яблук залишилось ? 12-9 = 3 (я)

Відповідь : 3 яблуки

  1. Гра «Віконечка» — Які числа пропущено?

15 дм – 10 дм = см

  1. дм + 10 дм = м дм

2 доби + 1 год = год

1 рік + 4 міс. = міс.

  1. Робота над задачею

Білочка знайшла 7 горішків, а грибів — на 4 більше. Скільки грибів знайшла білочка?

Скільки грибів і горішків разом знайшла білочка?

Виберіть вирази, що допоможуть дати відповідь на кожне питання задачі. 7 + 4 7 – 4 7 + (7 + 4)

5. Хвилинка каліграфії — Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені. 11; 22; 33; ...; ...; ...; ...; ...; ...

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, які існують кути.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 42–43)

Завдання 236 (с. 42) Учні коментують, як виконали обчислення, працюючи у зошитах.

Взаємоперевірка : 37,40,9,47,60,78,60,1

Завдання 237.(с 42) Практична робота в парах — Візьміть паперовий круг і згорніть його так, як на малюнку. Порівняйте одержаний кут із кутом сусіда за партою. Такі кути називають прямими.

Завдання 238(с 42) . Колективне опрацювання матеріалу — Прочитайте пояснення про кути. У косинця один кут прямий, а два інших... Кут, менший від прямого кута, називають гострим кутом. Кут, більший від прямого, називають тупим кутом. За допомогою косинця знайдіть у п’ятикутнику прямі, тупі кути й гострий кут.

Завдання 239 (с. 43) . Самостійне виконання завдання Один учень працює біля дошки.

Завдання 240 ( с. 43) Учні записують коротку умову і пояснюють числа задачі. — Яке питання задачі? — Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі? — Якою дією відповімо на питання задачі? Чому?

Фізкультхвилинка

По стінах кабінету розвішені картки із зображенням вивчених геометричних фігур. Учитель називає фігуру, діти знаходять її поглядом.

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота над задачею

Мама дала дітям 16 абрикосів, 4 сливи і 2 цукерки. Скільки всього фруктів дала мама дітям?

Скільки дітей було у мами? — Які дані в задачі «зайві»? — На яке питання не можна дати відповіді? Чому?

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Що нового дізналися на уроці? — Які види кутів запам’ятали?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 43, завдання 241; 242

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
4
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!
Схожі матеріали