• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика. Тема Доповнення рівностей. Розв’язування задач на знаходження невідомого зменшуваного. Порівняння задач .

2 клас. Математика. Тема Доповнення рівностей. Розв’язування задач на знаходження невідомого зменшуваного. Порівняння задач .

Опис документу:
Мета: формувати в учнів уміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного; складати і розв’язувати обернені задачі; розвивати навички швидкої лічби, пам'ять,увагу,логічне мислення; виховувати інтерес до навчання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

____________________ 2 клас. Математика

Урок № 19

Тема Доповнення рівностей. Розв’язування задач на знаходження невідомого зменшуваного. Порівняння задач (№№ 162-168).

Мета: формувати в учнів уміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного; складати і розв’язувати обернені задачі; розвивати навички швидкої лічби; виховувати інтерес до навчання.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 29, завдання 160; 161)

Завдання 160 (с. 29) — Скільки боксерів у другій команді? 9+3 = 12 (боксерів)

Заміни слово більше словом менше і розв’яжи задачу. 9-3 = 6 (боксерів)

Завдання 161 (с.29) — Прочитайте назву п’ятикутника.

2. Задачі у віршах

Вітер листя обривав

І швиденько рахував.

8 листочків дубових

Та 7 різьблених кленових

Тихо він на землю клав

І у діток запитав:

Скільки ж я листків зірвав? (15)

Петрик книги протирав,

На полиці їх складав.

Ось поклав він 9 книг,

Потім ще 4.

Довго думав і гадав,

Скільки всіх книжок поклав? (13)

Ось летять до годівниці

Чотири подружки синиці.

Сім пізніше прибуло.

Скільки всіх птахів було? (11)

Сойка сливи обривала,

Штук 13 десь зірвала.

Дві дала малим білчатам,

Три — пухнастим зайченятам.

Діти, сойці поможіть,

Решту слив ви полічіть. (8)

  1. Хвилинка каліграфії

Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені. 3; 6; ...; ...; 15; ...

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного, проведемо самостійну роботу.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 29–30)

Завдання 162( С.29) Учні з місця коментують, як добирали числа, щоб рівності були правильними.

Добери числа, щоб рівності були правильними. 10 – 4 = 6 12 – 5 = 7

Завдання 163 (с.29) Учні розв’язують задачі.

1) Скільки грошей залишилось у Яни? 15-10 = 5 (грн)

2) Скільки грошей було в Яни? 10+5 = 15 (грн)

Завдання 164. (с.29) Самостійна робота

Взаємоперевірка: 3,6,13,6,14,6,13,7,13,8

Завдання 165 (с.29) Учні складають і розв’язують задачу за короткою умовою і малюнком.

  1. На скільки шматочків розрізали кекс? 3+ 6 = 9 (шматочків)

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Самостійна робота

1. Задача. Гнат поклав у коробку 9 олівців і їх стало 16. Скільки олівців було у коробці?

2. Розв’яжи приклади.

37 – 17

63 – 42

44 + 20 – 4

98 – (60 + 20)

36 + 33

57 + 31

78 – 30 – 8

52 – 12 + 40

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 30, завдання 167; 168.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали