• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика . Тема. Букви латинського алфавіту, позначення ними точок. Вирази із змінною. Позначення змінної буквою. Розв’язування і порівняння простих задач.

2 клас. Математика . Тема. Букви латинського алфавіту, позначення ними точок. Вирази із змінною. Позначення змінної буквою. Розв’язування і порівняння простих задач.

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з буквами латинського алфавіту; вчити позначати змінну буквою; розвивати вміння розв’язувати задачі вивчених видів і порівнювати їх, розвивати пам'ять, увагу,логічне мислення; виховувати акуратність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

_____________________ 2 клас. Математика

Урок № 13

Тема. Букви латинського алфавіту, позначення ними точок. Вирази із змінною. Позначення змінної буквою. Розв’язування і порівняння простих задач (№№ 109-118).

Мета: ознайомити учнів з буквами латинського алфавіту; вчити позначати змінну буквою; розвивати вміння розв’язувати задачі вивчених видів і порівнювати їх; виховувати акуратність.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 21, завдання 107; 108)

Завдання 107 — Прочитайте вирази зі значенням 9.

Завдання 108 — Прочитайте вирази у порядку збільшення відповідей.

  1. Обчислення значень виразів

40 к. + 40 к. + 20 к.

5 к. + 30 к. + 20 к.

1 грн – 80 к.

70 к. + 10 к. – 20 к.

40 к. – 20 к. – 20 к.

1 грн – 60 к.

  1. Хвилинка каліграфії

Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені. 100; ...; 80; ...; ...; 50; ...; 30; ...; ....

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Сьогодні на уроці ми ознайомимося з буквами латинського алфавіту.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 21–23)

Завдання 109. Колективне опрацювання матеріалу — Числа, величини, геометричні фігури в математиці позначають буквами латинського алфавіту. Прочитайте назви букв, що вживаються найчастіше.

Завдання 110. Колективне опрацювання матеріалу — Точки на малюнках позначають великими буквами латинського алфавіту. Назвіть точки, які лежать вище від прямої; нижче від прямої.

Завдання 111. Усне виконання завдання «ланцюжком» Завдання 112. Колективне опрацювання матеріалу — Розгляньте вирази. Який доданок сталий? Який доданок змінюється? — Позначимо другий доданок буквою а. Складемо вираз: 8 + а. Якщо а = 1, то 8 + а = 8 + 1 = 9. — Знайдіть суму 8 + а, якщо а = 3; 4; 2 (усно).

Завдання 113 Один учень біля дошки розв’язує з поясненням.

Завдання 114 Один учень біля дошки розв’язує з поясненням.

Завдання 115 Учні розв’язують і порівнюють прості задачі різних типів. — Чим схожі задачі? Чим відрізняються?

Завдання 116* — Яка маса лисеняти? (3 кг) — На скільки кілограмів маса єнота більша за масу лисеняти? (На 2 кг)

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота над задачею

У книзі 48 сторінок. Скільки сторінок прочитав Сергій, якщо йому залишилося прочитати 15 сторінок?

  1. Гра «Які числа пропущено?»

15 см + 1 см = дм см

80 см + 4 см = дм см

100 см – 30 см = дм

73 см – 2 см = дм см

3. Офтальмологічна пауза

4. Розв’язування логічних задач

Денис улітку на канікулах у бабусі щовечора випивав склянку свіжого молока. Вранішнє молоко жирніше, ніж денне, а вечірнє — не таке жирне, як денне. Якої жирності молоко споживав Денис? (Нежирне)

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Що нового дізналися на уроці? — Чого навчилися?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 23, завдання 117; 118.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали