• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • 2 клас. Математика . Тема 2. Таблиці додавання і віднімання чисел. Задачі на дві дії. Дужки. Поділ чотирикутників двома відрізками.

2 клас. Математика . Тема 2. Таблиці додавання і віднімання чисел. Задачі на дві дії. Дужки. Поділ чотирикутників двома відрізками.

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток; розвивати вміння доповнювати одноцифрове число до 10; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

______________________ 2 клас. Математика

Урок № 10

Тема. Тема 2. Таблиці додавання і віднімання чисел. Задачі на дві дії. Дужки. Аналіз контрольної роботи. Таблиці додавання і віднімання числа 2. Креслення відрізків. Складання і розв’язування простих задач, Поділ чотирикутників двома відрізками (№№81-89).

Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток; розвивати вміння доповнювати одноцифрове число до 10; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Тип уроку. Урок засвоєння наших знань

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Гра «Доповни до 10» — Кожне з чисел доповніть до 10. 6 9 5 1 2 3 8 7 4

2. Робота над задачею

У десятилітрове відро налили 9 л води. Скільки літрів води треба долити, щоб відро стало повним?

3. Гра «Знайди “зайве”» — У кожному рядку знайдіть «зайве» число. 71 73 27 77 79 10 80 55 90 30

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми ознайомимося з прийомами додавання і віднімання одноцифрових чисел, складемо таблиці додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток, будемо розв’язувати задачі і приклади.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 16–17)

Завдання 81 (с.16). Коментоване виконання завдання

  • Розв’язати приклади ,вставити пропущені числа в порожні клітинки.

Завдання 82 (с.16). Колективне опрацювання матеріалу — Поясніть прийоми додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. — Перевірте результати обчислень за таблицями.

Прочитайте таблицю додавання (віднімання) числа 2, починаючи від найбільшого результату. — Прочитайте тільки результати таблиці. — Прочитайте результати від найбільшого числа до найменшого. — Затуліть лінійкою відповіді таблиці та розкажіть їх по пам’яті.

Завдання 83(с.16) самостійно взаємоперевірка 5, 10, 11, 0, 10, 5, 11, 9

Завдання 84 (с.16) Колективно

Учні креслять відрізок, на 2 см довший від поданого. 10 см + 2 см = 12 (см)

Завдання 85.(с.16) Фронтальне вивчення змісту задачі

Було — ?

Поклав — 4 ол. 1) Скільки олівців було в пеналі спочатку ? 10-4 = 6 (олівців) Відповідь : 6 олівців

Стало — 10 ол.

Завдання 86.(с.17) Усне виконання завдання

Розглянь , як двома відрізками поділено чотирикутники. Які фігури утворилися ?

Завдання 87*. Усне виконання завдання

Розгляньте малюнок. Чия маса більша: гусака чи качки? (Гусака) Чия — менша? (Качки) На скільки кілограмів? (На 2 кг.)

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота над задачами (усно)

Розв’яжіть пряму і обернену задачі.

1) На озері плавають білі та чорні лебеді. Чорних 9, а білих — на 2 більше. Скільки білих лебедів на озері? 2) На озері плавають білі та чорні лебеді. Білих 11, а чорних — на 2 менше. Скільки чорних лебедів на озері?

2. Розв’язування логічного завдання

Із селища до міста їхав автобус. Дорогою він зустрів 6 вантажних автомобілів і 3 легкових. Скільки всього машин їхало до міста? (1)

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Що нового дізналися на уроці? — Прочитайте тільки відповіді таблиць додавання і віднімання числа 2. VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 17, завдання 88; 89

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали