2 клас. Літературне читання Урок №5 Тема. Скринька пісень-ігор. «Подоляночка». Розігрування твору (с. 11).

Опис документу:
Мета: розширювати в учнів уявлення про народні дитячі ігри; учити аналізувати зміст і форму гри; пояснити учням, яке значення мають ігри й забави у житті дітей для зміцнення здоров'я; виховувати повагу до надбань українського народу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2 клас. Літературне читання

Урок №5

Тема. Скринька пісень-ігор. «Подоляночка». Розігрування твору (с. 11).

Мета: розширювати в учнів уявлення про народні дитячі ігри; учити аналізувати зміст і форму гри; пояснити учням, яке значення мають ігри й забави у житті дітей для зміцнення здоров'я; виховувати повагу до надбань українського народу.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання. Підручники, зошити з читання з друкованою основою, завдання для розвитку навичок швидкочитання

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ.

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

  1. Мовленнєва зарядка

1. Читайте виразно, не поспішайте!

Зголоднів великий палець:

От коли б дістати смалець!

Вказівний за ним зітхає:

Смалець що! Крупи немає.

А середній мовить тихо:

Що крупа! Без хліба лихо

. — Підмізинний ледь не плаче:

Отаке життя ледаче!

А мізинець: — Годі, братця,

До роботи треба браться.

Т. Коломієць

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Метод «Ланцюжковий контроль»

Виставка малюнків до пісень – закличок . Презентація робіт учнями.

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

У які ігри ви любите грати? — Змалечку через ігри і забави маленька людина входила у життя. Через них вона дорослішала, набувала практичного досвіду. У численних народних іграх українських дітлахів відобразилося все: історія народу, його світогляд, традиції та деталі побуту. Як ви вважаєте, гра — це пустощі? Це своєрідне мистецтво. В іграх передається характер народу, виховуються дружні стосунки, чесність, повага, спритність, кмітливість. У грі змагаються, пізнають одне одного. Гра дає радість, бадьорить дітей. Рухатися, бігати, гратися означає жити. Народна мудрість говорить: «Як дитина бігає і грається, так їй і здоров’я усміхаєтьсяі» Народ свято береже свою мову, пісню і, звісно ж, гру. — Прочитайте запис на дошці. Хочеш бути красивим — грайся! Хочеш бути щасливим — грайся! Хочеш бути здоровим — грайся!

V. ОПРАЦЮВАННЯ ДИТЯЧОЇ НАРОДНОЇ ГРИ «ПОДОЛЯНОЧКА» (с.11 )

1. Гра «Рибки». Читання змісту гри мовчки

2. Аналіз змісту гри з елементами вибіркового читання — Які слова промовляють у грі? — Що має робити дівчинка-подоляночка під час гри? — Розкажіть про це за малюнком, використовуючи виділені слова. — Уявіть себе подоляночкою. Розіграйте її поведінку. — Знайдіть у слові подоляночка ім’я дівчинки. — Знайдіть пестливі слова в тексті пісні-гри. — Яке порівняння вжито в тексті?

VІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ

1. Інсценізація гри у класі

Оберімо ведучого за допомогою лічилки.

Еники, беники, їли вареники,

Еники, беники — квас,

Вийшов старенький Тарас.

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

Що нового дізналися про ігри? — Яку народну гру розучили в класі?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пограти в гру «Подоляночка» з друзями.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.