• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Читання
  • 2 клас. Літературне читання Тема. Вірші-забавлянки. Творчість Наталі Забіли. Н. Забіла «Ладки, ладоньки, ладусі...», «Ой чук-чуки...»

2 клас. Літературне читання Тема. Вірші-забавлянки. Творчість Наталі Забіли. Н. Забіла «Ладки, ладоньки, ладусі...», «Ой чук-чуки...»

Опис документу:
Мета: продовжити ознайомлення учнів з творчістю Наталі Забіли; учити правильно, виразно читати поетичні твори, аналізувати їх; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мислення, кмітливість, зв'язне мовлення; виховувати любов до рідного слова.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2 клас. Літературне читання

Урок № 15

Тема. Вірші-забавлянки. Творчість Наталі Забіли. Н. Забіла «Ладки, ладоньки, ладусі...», «Ой чук-чуки...» (за вибором напам’ять). (с. 23-24).

Мета: продовжити ознайомлення учнів з творчістю Наталі Забіли; учити правильно, виразно читати поетичні твори, аналізувати їх; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мислення, кмітливість, зв'язне мовлення; виховувати любов до рідного слова.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання. Підручники, зошити з читання з друкованою основою, завдання для розвитку навичок швидкочитання, портрет Наталі Забіли, відео про життєвий та творчий шлях Наталі Забіли

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ.

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

1. Запам'ятайте за вчителем

БЕЗКОНЕЧНА ПІСЕНЬКА

Був собі журавель

Та журавочка,

Наносили сінця

Повні ясельця.

Наша пісня гарна й нова,

— Почнем її, братці, знова!

Був собі журавель

Та журавочка...

2. Послухайте і доскажіть!

Да-да-да — стоіть у глечику... (вода).

Ди-ди-ди — дай напитися... (води).

Жа-жа-жа — ми знайшли... (вужа).

Жи-жи-жи — ти мені... (допоможи).

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Виставка-презентація малюнків до вірша Марійки Підгірянки «Прийшла осінь». Учні демонструють свої малюнки, зачитують рядки вірша, що вони проілюстрували.

IV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Нашу поетичну скриньку продовжує дитяча письменниця Наталя Забіла.

V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Біографічна довідка Відео про життєвий та творчий шлях Наталі Забіли

Народилася у дворянській родині з великими мистецькими традиціями. Дівчинка зростала в атмосфері захоплення художнім словом, музикою, живописом, що вплинуло на її розвиток, художні смаки. Вона багато читала, зокрема, твори Тяряпя Шевченка, і вже в дитинстві намагалася писати вірші. 1917 року сім’я переїздить в Україну й оселяється в невеличкому селищі Люботині (нині Харківська областьї. Батько залишився в Петербурзі, тому старшим дітям довелося працювати, щоб якось вижити. Наталя закінчує прискорений курс гімназії, працює на різних посадах, кілька років учителює в селі Старий Люботин (нині частина Люботина) під Харковом. Роки вчителювання багато дали майбутній письменниці — вонатдістала чимало безпосередніх вражень про учнівське життя, навчилася бачити в кожному малюкові особистість. Ще в студентські роки Наталя пише твори для дітей, прозу та поезію.

2. Опрацювання забавлянки «Ладки, ладоньки, ладусі» (с. 24)

1) Гра «Рибки». Самостійне читання забавлянки учнями мовчки.

2) Аналіз змісту забавлянки з елементами вибіркового читання. — Якими словами починається забавлянка? — Які пестливі слова вживає поетеса? — Чим пригощала дітей бабуся? — З чим були оладки? — Де брали медок? — Як звати дівчинку? — Прочитайте питальні речення.

3) Метод «Робота в парі». — Розіграйте забавлянку.

Фізкультхвилинка

3. Опрацювання забавлянки «Ой чук-чуки, чуки — на!» (с. 24)

1) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання забавлянки учнями.

2) Аналіз змісту забавлянки з елементами вибіркового читання. — Для кого поетеса написала забавлянку? — Якою ви уявляєте доню? — Що в неї на голівці? шиї? — З чим поетеса порівнює листок квасольки? лопушок? — Згадайте народні забавлянки. Якими словами вони починаються? — Якими словами починаються забавлянки Наталі Забіли?

3.Виконання завдань в зошиті з друкованою основою під керівництвом вчителя.

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

Гра «Продовж речення»

— Сьогодні на уроці я дізнався... — Найбільш мене зацікавило... — Я запам’ятав...

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вивчити напам’ять одну із забавлянок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.