• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Читання
  • 2 клас. Літературне читання . Тема Тетяна Мельник «Пінгвіни». Пальчикові ігри-вірші «У колі», «Синички», «На високій горі»

2 клас. Літературне читання . Тема Тетяна Мельник «Пінгвіни». Пальчикові ігри-вірші «У колі», «Синички», «На високій горі»

Опис документу:
Мета удосконалювати техніку свідомого виразного читання; учити добирати у віршах рими; ознайомити з творчістю Тетяни Мельник; збагачувати словниковий запас; розвивати мислення, уміння зосереджуватися на виконанні завдань; виховувати уважність, самостійність у виконанні завдань

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

____________________ 2 клас. Літературне читання

Урок № 20

Тема Тетяна Мельник «Пінгвіни». Пальчикові ігри-вірші «У колі», «Синички», «На високій горі»

Мета удосконалювати техніку свідомого виразного читання; учити добирати у віршах рими; ознайомити з творчістю Тетяни Мельник; збагачувати словниковий запас; розвивати мислення, уміння зосереджуватися на виконанні завдань; виховувати уважність, самостійність у виконанні завдань

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання. Підручники, зошити з читання з друкованою основою, завдання для розвитку навичок швидкочитання, портрет Тетяни Мельник , відео про життєвий та творчий шлях Тетяни Мельник

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ.

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

1.Робота над чистомовкою

А-а-а — котика нема.

Е-е-е — де наш котик, де?

У-у-у — мишку з’їв малу.

І-і-і — він спить на печі.

2. Робота над скоромовкою

Скрекоче сорока сороці:

А я у сорочці сорочій!

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1.Конкурс на кращого скоромовника. Читання напам’ять скоромовок Грицька Бойка

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні ми познайомимось із творчістю поетеси Тетяни Мельник та продовжимо роботу з підручником «Хрестоматія сучасної дитячої української літератури».

V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Біографічна довідка з переглядом відео прожиттєвий та творчий шлях поетеси Тетяни Мельник .

Ось як розповідає теТяна Мельник про себе.

— Народилася у м.Києві. У 1999 році закінчила філологічний факультет Київського педагогічного університету ім. М.Драгоманова. У 2001 році захистила магістерську дисертацію на Кафедрі української літератури університету «Києво-Могилянська Академія». Нині є аспіранткою Кафедри полоністики Національного Університету ім. Тараса Шевченка

Авторка поетичних збірок «Непокора життя – це не гріх» (1998 р.), «Нарікаю іменем» (2006 р.). Дипломантка Міжнародного конкурсу кращих творів молодих українських літераторів «Гранослов-99». Член літературного угрупування «Радосинь». Зі своїми поезіями виступала на радіо. У 2001 році стала стипендіаткою стипендії Голови київської міської адміністрації для обдарованої молоді. Лауреат інтернет-конкурсу "Рукомесло - 2006" у жанрі драматургії (п'єса "Ніжність").

Одружена. Нині живу у Німеччині (м.Бонн), працюю над дисертаційним дослідженням, пишу книги, втілюю нові ідеї, виховую маленьку донечку, скучаю за Україною.

У моїй біографічній довідці існує момент, пов’язаний із моїм прізвищем, який потребує пояснення. Для творчого світу я – Тетяна Мельник, всі поетичні книги та творчі проекти, що уже вийшли друком, або виходитимуть - існують і існуватимуть саме під цим іменем (це моє дівоче прізвище). Офіційно я - Тетяна Добрушина, саме під цим прізвищем друкуються мої наукові роботи.

Фізкультхвилинка

2. Опрацювання вірша «Пінгвіни» (с.72-73 )

1) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання вірша учнями.

2) Словникова робота. Антарктида – континент у південній півкулі Землі.

3) Читання вірша учнями з різною швидкістю та різною силою голосу.

3. Опрацювання віршів - пальчикових ігор (с. 74-75)

1) Гра «Рибки». Самостійне читання віршів – пальчикових ігор учнями мовчки

4. Конкурс на кращого читача віршів.

5. Виконання завдань в зошиті з друкованою основою під керівництвом вчителя

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

З творчістю якого поета ви ознайомилися? — Який твір вам сподобався найбільше?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виразно читати вірші (с. 72- 75).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.