• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Читання
  • 2 клас. Літературне читання Тема. Тема 1. 3 народного джерела. Народні дитячі пісні та малі жанри. Знайомство з підручником. Державний Гімн України. Вступ до теми. М. Рильський «Низенькі пороги...». Завдання зі скриньки усної народної творчості (с. 3-5).

2 клас. Літературне читання Тема. Тема 1. 3 народного джерела. Народні дитячі пісні та малі жанри. Знайомство з підручником. Державний Гімн України. Вступ до теми. М. Рильський «Низенькі пороги...». Завдання зі скриньки усної народної творчості (с. 3-5).

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з новим підручником; учити орієнтуватися в ньому; навчати учнів виразно читати вірші, інтонувати речення, аналізувати прочитане; формувати інтерес до навчання; прищеплювати любов до школи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2 клас. Літературне читання

Урок №1

Тема. Тема 1. 3 народного джерела. Народні дитячі пісні та малі жанри. Знайомство з підручником. Державний Гімн України. Вступ до теми. М. Рильський «Низенькі пороги...». Завдання зі скриньки усної народної творчості (с. 3-5).

Мета: ознайомити учнів з новим підручником; учити орієнтуватися в ньому; навчати учнів виразно читати вірші, інтонувати речення, аналізувати прочитане; формувати інтерес до навчання; прищеплювати любов до школи.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань

Обладнання. Підручники, зошити з читання з друкованою основою, завдання для розвитку навичок швидкочитання, відео « Укр.нар. пісня «Ой на горі …».

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ.

II. БЕСІДА ПРО ЛІТНІ ВРАЖЕННЯ ШКОЛЯРІВ, ПРОЧИТАНІ КНИГИ . Метод «Мікрофон»

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ ПІДРУЧНИКОМ

  1. Бесіда

У першому класі ви навчилися читати. — Який підручник нам у цьому допоміг?

Цю найпершу в школі книжку

Знає будь-який школяр.

До усіх книжок доріжку

Прокладає наш... (Буквар).

Згадаймо уроки нашого Букварика

  1. Робота учнів з посібником «Грайлик –Читайлик».

( Вправи на вдосконалення навичок техніки читання)

Молодці! Ви добре пам’ятаєте все те, чого вас навчив Букварик.

  1. Колективне розглядання підручника

Хто зображений на обкладинці? Ознайомлення зі структурою підручника — Які відомості є на титульній сторінці? — Де саме виданий підручник? — Хто його автор? — Чудові ілюстрації до підручника намалювали художники. Назвіть їх. — Чи зрозумілі вам умовні позначення? — Щоб легше було зорієнтуватися, в будь-якому підручнику є зміст. Учні розглядають зміст підручника. Порівнюють його з малюнками форзаців. За завданням учителя знаходять певні твори. Зачитують назви розділів.

  1. Зачитування вчителем напутнього слова автора (с. 3).

Хто зображений на малюнку? — Що розглядають діти? — Під яким кущем сидять діти? — Що ви знаєте про калину? — Які квіти зображено на малюнку? (Мальви, ружі)

Фізкультхвилинка

IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Вступна бесіда

Як називається 1 розділ нашого підручника? — Про що йтиметься у творах цього розділу? — Український народ споконвіку використовував фольклорні тексти, що є справжнім джерелом людської мудрості, виразником народного світогляду, скарбницею національної духовності. Значну їх частину становить дитячий фольклор.

  1. Опрацювання тексту (с. 4)

Прочитайте текст у підручнику на с. 4. — Які твори складав з давніх часів український народ? — Як передавалися ці твори від покоління до покоління? — Яку назву вони отримали? — Які з народних творів призначені саме для дітей?

3. Тлумачення слова жанр Жанр — різновид твору.

4. Ознайомлення з народними дитячими піснями та малими жанрами

1.Слухання української народної дитячої пісеньки «Ой на горі...»

Про кого ця пісенька? — Де сидить зайчик? — Що він робить ніжками? (Чеберяє) Чеберяти — робити часті рухи ногами, рідше руками. — Прочитайте, що сказав про пісню М. Рильський. — Про які особливості пісні розповідає поет?

2.Робота над завданнями зі скриньки усної народної творчості (с. 5)

3. Виконання завдань в зошиті з друкованою основою. ( Під керівництвом вчителя)

V. ПІДСУМОК УРОКУ

Що нового дізналися на уроці? — Чи сподобався вам урок? — Що найбільше запам’ятали?

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Намалювати ілюстрацію до пісеньки «Ой на горі...».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.