• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Читання
  • 2 клас. Літературне читання. Тема. Скринька пісень-небилиць. «Два півники». Визначення персонажів твору (с. 6-7).

2 клас. Літературне читання. Тема. Скринька пісень-небилиць. «Два півники». Визначення персонажів твору (с. 6-7).

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з піснями-небилицями; удосконалювати навички правильного свідомого читання; розвивати уяву, фантазію учнів; учити розрізняти реальність і вигадку; виховувати любов до художнього слова.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

_________________ 2 клас. Літературне читання

Урок №2

Тема. Скринька пісень-небилиць. «Два півники». Визначення персонажів твору (с. 6-7).

Мета: ознайомити учнів з піснями-небилицями; удосконалювати навички правильного свідомого читання; розвивати уяву, фантазію учнів; учити розрізняти реальність і вигадку; виховувати любов до художнього слова.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання. Підручники, зошити з читання з друкованою основою, завдання для розвитку навичок швидкочитання

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ.

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

  1. Читайте, доповнюйте склади

Мали-...(ка); лимо-...(над); маши-...(на); бузи-...(на); лопа-...(та); воро-... (та); морк-...(ва); сини-...(ця).

2.Робота учнів з посібником «Грайлик –Читайлик». ( Вправи на вдосконалення навичок техніки читання)

3. Гра «Хто це? Що це?»

Цікава, захоплива, ілюстрована — ... (книга). Солодка, запашна, червона — ... (ягода).

Весела, мелодійна, задушевна — ... (музика). Прудка, маленька, пухнаста, руда — ... (білка).

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Виставка-презентація дитячих малюнків

2. Закріплення знань про структуру підручника

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. — Яким має бути наш урок? (Цікавим, повчальним, дещо казковим, продуктивним, веселим, світлим, загадковим, проблемним...) — А ви на уроці якими маєте бути? (Дисциплінованими, уважними, зібраними, активними, наполегливими...) — Отже, якщо ви будете такими, то ми разом створимо цікавий, творчий, продуктивний урок.

Послухайте вірш.

Якби пшоно, якби сіль,

То зварила б я кисіль.

Якби снігу та дощу,

То зварила б я борщу.

Якби трохи простокваші,

То зварила б горщик каші.

Що незвичайного в цьому вірші? — Чого не буває? — Ми почнемо вивчати небилиці.

Небилиці — це розповіді про те, чого не буває. У піснях-небилицях зображено світ, у якому відбуваються дивовижні події: тварини виконують людську роботу, грають на музичних інструментах, танцюють...

Фізкультхвилинка

V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ. ОПРАЦЮВАННЯ ПІСЕНЬКИ-НЕБИЛИЦІ «ДВА ПІВНИКИ» (с. б)

1. Виразне читання пісеньки вчителем — Який настрій у вас після прослуховування цієї пісеньки?

2. Словникова робота

Віжки — прикріплений з обох боків до вуздечки довгий ремінь, мотузок та ін., яким правлять кіньми.

3. Повторне читання пісеньки учнями за строфами «ланцюжком» — Перечитайте пісеньку, вслухаючись у її мелодійне звучання.

4. Аналіз змісту пісеньки з елементами вибіркового читання — Про кого ця пісенька? — Назвіть усіх персонажів твору — Розкажіть про кожного з персонажів.

Персонаж — дійова особа в художньому творі. — Хто вам подобається? — Хто не подобається? — Знайдіть у тексті і прочитайте слова, що звучать ніжно. — Доберіть пестливі слова, якими можна замінити слово коза. — Поміркуйте, чи можна замінити слово небилиця іншими словом, наприклад: казка, вигадка, фантазія, неправда, нісенітниця.

5. Робота за ілюстрацією — Назвіть персонажів твору, яких художник зобразив на малюнку. Які фарби використав художник? — Який одяг у героїв твору? — Який епізод відображено на ілюстрації?

6. Виконання завдань в зошиті з друкованою основою.

VI. ПІДСУМОК УРОКУ — З яким твором ознайомилися на сьогоднішньому уроці? — Назвіть персонажів твору «Два півники». — Кого з персонажів ви засуджуєте? Чому?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Прочитати пісеньку вдома батькам. Знайти пісеньку-небилицю, розповісти її в класі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.