• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Читання
  • 2 клас. Літературне читання. Тема Авторські скоромовки. Творчість Грицька Бойка. Г. Бойко «Лелі», «Подзьобав і пострибав»

2 клас. Літературне читання. Тема Авторські скоромовки. Творчість Грицька Бойка. Г. Бойко «Лелі», «Подзьобав і пострибав»

Опис документу:
Мета удосконалювати техніку свідомого виразного читання; учити добирати у віршах рими; ознайомити з творчістю Грицька Бойка; збагачувати словниковий запас; розвивати мислення, уміння зосереджуватися на виконанні завдань; виховувати уважність, самостійність у виконанні завдань

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

___________________ 2 клас. Літературне читання

Урок № 19

Тема Авторські скоромовки. Творчість Грицька Бойка. Г. Бойко «Лелі», «Подзьобав і пострибав» (с. 32-33).

Мета удосконалювати техніку свідомого виразного читання; учити добирати у віршах рими; ознайомити з творчістю Грицька Бойка; збагачувати словниковий запас; розвивати мислення, уміння зосереджуватися на виконанні завдань; виховувати уважність, самостійність у виконанні завдань

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання. Підручники, зошити з читання з друкованою основою, завдання для розвитку навичок швидкочитання, портрет Грицька Бойка , відео про життєвий та творчий шлях Грицька Бойка

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ.

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

1.Гра «Добери риму»

Край — ... (грай, рай, вибирай...) їжачок — ... (павучок, бочок, черв’ячок, реп’яшок...) Весна — ... (красна, рясна, ясна, голосна...) М’яч — ... (скач, не плач, удач...) Усмішка — ... (книжка, мишка, кішка...)

2. Складання чистомовки

Ча-ча-ча-ча — звірі граються в... (м’яча).

Ці-ці-ці-ці — нападаючі — ... (зайці).

Чу-чу-чу-чу — вовк ударив по... (м’ячу).

Ця-ця-ця-ця — судить гру у них... (вівця).

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

  1. Метод «Робота в парах». Учні повертаються в парах одне до одного і читають твори Олени Пчілки.

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Послухайте вірші. Виразне читання віршів Грицька Бойка вчителем .

ЯК НЕВДАХА ВИСТУПАВ

От я вчора виступав!

Ви б почули, як співав!

Хоч немає слуху,

Я горлав щодуху:

До-ре-мі-фа-соль-ля-сі!

Голос мій почули всі!

А скінчив — що сталось!

З місць усі зірвались,

Сцену ледь не рознесли,

А мене вхопили

Аж на вулицю несли І вже там... набили

Який настрій викликав у вас вірш? — Автор цього вірша — Грицько Бойко, з творчістю якого ми сьогодні ознайомимося.

V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Біографічна довідка з переглядом відео прожиттєвий та творчий шлях поета.

Грицька Бойка справедливо можна назвати неперевершеним майстром сміху в поезії для дітей. Він, як ніхто інший, умів не просто розважати молодших читачів, а й з теплим, добрим гумором, дотепно й незлобливо показати найрізноманітніші вади дитячого характеру. Вереда, замазура, хвалько, брехун, ледар, базіка, невіглас, недотепа, боягуз, підлабузник, задавака, ябеда, роззява, симулянт — ось «знамениті» персонажі його чудових віршів та поем.

Фізкультхвилинка

2. Опрацювання скоромовки Грицька Бойка «Лелі» (с. 32)

1) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання скоромовки учнями. — Яке слово ви додали? — З яким словом воно римується? (Малі — теплі)

2) Словникова робота. Льоля — сорочка (зазвичай дитяча).

3) Читання скоромовки напівголосно і повільно; голосно і швидко; весело, сердито.

3. Опрацювання скоромовки Грицька Бойка «Подзьобав і пострибав» (с. 32)

1) Гра «Рибки». Самостійне читання скоромовки учнями мовчки. — Яке слово ви додали? — З яким словом воно римується? (Подзьобав — пострибав)

2) Словникова робота. Бараболька — картопелька. Бруківка — дорога або вулиця (мостова), вимощена камінням. 3) Читання скоромовки напівголосно і повільно; голосно і швидко; весело, сердито.

Які звуки часто повторюються в кожному з віршів?

4. Конкурс на кращого скоромовника

5. Виконання завдань в зошиті з друкованою основою під керівництвом вчителя

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

З творчістю якого письменника ви ознайомилися? — Який твір вам сподобався найбільше?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Вивчити напам’ять скоромовку Грицька Бойка.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.