2 клас ІІ сем. Календарне планування уроків читання

Читання

Для кого: 2 Клас

20.06.2020

287

25

0

Опис документу:
Календарне планування уроків читання в 2 класі (ІІ сем.) за підручником «Українська мова та читання» О.Я. Савченко. Планування складено відповідно до вимог освітньої програми. Рекомендовано для вчителів 2 класів НУШ.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Читання

За підручником О. Савченко

3,5 год/тижд

ІІ семестр

п/п

Тема уроку

Дата

Примітки

Світ дитинства у творах українських письменників

57.

Вступ до теми. Вірші. Ознайомлення з життям і творчістю ІІлатона Воронька.

П. Воронько «На кораблику», Картина» (с. 70-72).

58.

Ознайомлення з життям і творчістю Тамари Коломієць.

«Хиталочка-гойдалочка», «Біле поле полотняне...» (с. 73-74).

59.

Ознайомлення з життям і творчістю Ліни Костенко.

«Пряля», «Польові дзвоники». Прислів’я (с. 75-76).

60.

Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Качана.

«Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом». Читання в особах (с. 77-78).

61.

Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Василя Сухомлинського.

«Глуха дівчинка» (с. 79-81).

62.

63.

Робота з дитячою книжкою

64.

Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу?

65.

Підготовка до вистави за оповіданням

«Хто зігріє кошеня?» (с. 82- 84).

66.

Чи легко зробити вибір?

Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» (с. 84-85).

67.

Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання?

О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87).

68.

69.

Незвичайна мрія.

О. Радушинська «Кишенькові гроші» (с. 87-89).

(с. 89-90)

70.

Робота з дитячою книжкою

Скоромовки. Олена Пчілка, Г. Бойко

71.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 91).

У колі літературних казок

72.

Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Уривок із книжки «Франко від А до Я» (с. 92-93).

73.

Творчість Івана Франка.

І. Франко «Лисичка і Рак». Прислів’я (с. 92-94).

74.

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація.

Створення ілюстрації до казки (с. 95).

75.

Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли.

Вірші Я. Забічи з аудіокниги «Ясоччина книжка» (с. 96).

76.

Творчість Наталі Забіли.

«Хто сильніший?» (с. 96-99).

77.

Робота з дитячою книжкою Вірші-смішинки Грицька Бойка

78.

Право на життя.

В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» (с. 100).

79.

Вчимося слухати і розуміти текст.

Г. Малик «Чому равлик ховається?» (с. 101).

80.

Чиє рішення краще?

М. Манеру «Збори іграшок» (с. 102).

81.

Перевіряю свої досягнення.

Підсумок за темою (с. 103).

Шевченкове слово

82.

Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря.

Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105).

83.

Образи української природи в поезії Тараса Шевченка.

«Світає,...», «Встала й весна...» (напам’ять) (с. 106-107).

84.

Робота з дитячою книжкою

85.

Краса природи і краса людини. Т. Шевченко

«Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем»» (с. 107- 108).

86.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 109).

Надійшла весна прекрасна..

87.

Вступ до теми. Знову починається весна.

«Ой весна, весна...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки». (с. 110-111).

88.

Досліджуємо текст.

О. Копиленко «Весна іде» (с. 112-113).

89.

Образ весни в поезії. І. Франко

«Надійшла весна прекрасна...» (напам’ять) (с. 113).

90.

Робота з дитячою книжкою

91.

Медіапроект: «Класна газета».

Як створити класну газету? (с. 114-115).

92.

Вчимося слухати і розуміти текст..

Л. Костенко «Перекинути шпаківня» (с. 116).

93.

Про що може йти мова в казці?

В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». (с. 117-118).

94.

Гей, Великдень! Гей, весна!

А. Камінчук «Українська писанка...». (с. 118).

95.

Почуття любові.

В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119).

96.

Створюємо усний журнал. (с. 120).

97.

Робота з дитячою книжкою

98.

Мирце життя! Т. Майдановий «Що таке мир». Мурал

(с. 120).

99.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 121).

Скільки на Землі іще цікавого

100.

Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо?

0. Дерманський «Чудо із чудес» (с. 122-123).

101.

Погортаємо сторінки журналу «Барвінок».

«Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123).

102.

Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії.

Створення реклами журналу (с. 124-125).

103.

Робота з дитячою книжкою

104.

Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки.

«Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу) (с. 126).

105.

Про одне по-різному.

М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка) (с. 127).

106.

Дитячі енциклопедіїджерело нових знань.

«Наші мудрі друзі -—енциклопедії». (с. 128).

107.

Досліджуємо текст.

«Поклоніння вогню» (с. 129).

108.

Фантазуй і створюй!

Н. Кир ’ян «Розмова хмарок» (с. 130-131).

109.

Веселе слово.

П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133).

110.

Робота з дитячою книжкою

111.

Веселе слово.

Розігрування сценок із твору Я. Глазового (с. 133).

112.

Створюємо казку.

Л. Костенко «Вербові сережки». (с. 134).

113.- 114.

Як здійснити мрію.

М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». (с. 135- 136).

115.

Країна «Фантазія».

Л. Компанієць «Чотири квіточки». (с. 137).

116.

Перевіряю свої досягнення.

Підсумок за темою (с. 138).

117.

Робота з дитячою книжкою

118.

Екскурсія до районної бібліотеки

119.

Підсумковий урок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.