2 клас ІІ сем. Діагностична робота "Аудіювання"

Читання

Для кого: 2 Клас

20.06.2020

258

7

0

Опис документу:
Завдання для моніторингу аудіативних умінь учнів на уроках читання. Поточна перевірка аудіативних умінь здійснюється усно і письмово. Об’єктом перевірки є вміння сприймати на слух незнайомий текст орієнтовним обсягом у 2 класі - 140-160 слів. Укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Аудіювання

2 клас

С. Мацюцький «Кому дістався бублик»

Хтось загубив маленького бублика. Першою побачила його жовтогруда синиця. Дзьобнула знахідку раз, вдруге і розчаровано пискнула ― бублик був твердий, як камінь. Підлетіли два горобці. І теж не могли скуштувати. За пташками із самої верхівки грубезної верби спостерігав старий грак. Отож він повільно злетів на землю. Горобці й синиці відступилися перед сильнішим і ображено залементували.

Грак навіть оком не зморгнув на лайку дрібноти. Він діловито підійшов до бублика і дзьобнув його. Проте його довгий і міцний дзьоб бублика теж не розколов.

Грак трохи подумав, тоді злетів на паркан, посидів там із хвилинку і знов опустився до ласої знахідки. Взяв бублика у дзьоб і кинув у найближчу калюжу. Походив, очікуючи, поки бублик набрякне у воді , і коли той пом’якшав, з’їв його з апетитом.

Горобці від здивування аж оніміли. Грак важко змахнув великими крилами, описав дугу над калюжею і опустився на своє звичне місце на вербі. А вже звідти голосно крякнув. Мовляв , хто хоче їсти, той має метикувати.

(С. Мацюцький , 158 слів)

Метикувати ― думати, міркувати.

Аудіювання
С. Мацюцький «Кому дістався бублик»

Прізвище:__________________________ Дата____________


1. Які птахи знайшли бублик?
а) синиця та горобці; б) горобці та ворона; в) ворона та граки
2. Чому птахи не могли поласувати знахідкою?
а) бублик був твердий , як камінь; б) бублик був дуже брудний;

в) бублик був дуже великий
3. Що зробив грак з бубликом ?
а) залишив собі; б) кинув у калюжу; в) віддав синиці
4. Хто ж все-таки зїв бублик?
а) горобці б) синичка; в) грак.

5. Скільки підлетіло горобців?

__________________________________________________________________

6. Хто спостерігав за пташками?

__________________________________________________________________

7. Продовжити речення

«Хто хоче їсти, той має __________________________________________».

8. Що повчального є в цьому оповіданні?

_______________________________________________________________

Результат

Значні успіхи

Помітний прогрес

Результат з допомогою

Потреба уваги

та допомоги

Самоаналіз

Вчитель

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.