Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
__________ 2 клас. Фізична культура
Урок 8
Тема Перешикування з шеренги в колону і навпаки. Ходьба у напівприсіді та присіді. Біг з прискореннями. Загальнорозвивальні вправи в русі в колоні. Біг почергово з ходьбою 500 м. Стрибки з прямого розбігу. Рухливі ігри зі стрибками
Мета Навчати учнів виконувати загальнорозвивальні вправи в русі в колоні, перешикування з шеренги в колону і навпаки, ходьба у напівприсіді та присіді, біг з прискореннями, біг почергово з ходьбою 500 м, стрибки з прямого розбігу, рухливі ігри зі стрибками. Розвивати силу, спритність, витривалість. Виховувати бажання займатися фізкультурою.
Обладнання : обладнання для виконання вправ.
Місце проведення : спортивний майданчик
Тип уроку: урок формування знань, умінь та навичок
Хід уроку:
Зміст уроку | Дозування | Організаційно- методичні вказівки |
Підготовча частина (10 хв) | ||
1. Організаційний перехід до місця заняття | 1 хв | Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів. |
2. Шикування в шеренгу. Повідомлення завдань уроку. | 2 хв | Повторити правила ТБ відповідно до Інструкцій №1,3,4. |
3. Організовуючі вправи на місці. | 2 хв | |
4. Загальнорозвивальні вправи на місці в русі в колоні | 5 хв | |
Основна частина (20 хв) Легка атлетика | ||
і навпаки. Ходьба у напівприсіді та присіді. |
| |
|
| |
| 5 хв | Визначити основні помилки. |
| 5 хв | Повторення правил гри |
Заключна частина (5 хв) | ||
1. Ходьба у повільному темпі по колу з вправами на відновлення дихання | 1 хв | Тримати дистанцію між учнями. |
2. Шикування в шеренгу, підбиття підсумків уроку | 2 хв | Відмітити кращих учнів на уроці |
3. Організований перехід до класу | 2 хв |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»