До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
6
міс.
1
7
дн.
1
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

11 клас. Контрольна робота №1 Вступ. Золоті сторінки далеких епох. Ґете "Фауст".

Опис документу:
11 клас. Контрольна робота №1 Вступ. Золоті сторінки далеких епох. Ґете "Фауст". Контрольна робота містить різнорівневі завдання: тести, завдання на встановлення відповідності, послідовності подій, розгорнуті відповіді на запитання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна робота №1

Вступ. Золоті сторінки далеких епох.

Ґете «Фауст».

Варіант І

Початковий рівень (3б.)

1. Найвизначнішим перекладом «Святого Письма» українською мовою є:

а) Реймське Євангеліє;

б) Остромирове Євангеліє;

в) Пересопницьке Євангеліє;

г) Біблія Руська.

2. Урочиста церемонія вручення Нобелівської премії відбувається в…

а) Стокгольмі;

б) Парижі;

в) Берліні;

г) Варшаві.

3. Надзвичайне значення в житті Ґете мала дружба з…

а) Г. Гейне;

б) Т. Гофманом;

в) Г. Лессінгом;

г) Ф. Шиллером.

4. Перший варіант безсмертної трагедії Ґете «Фауст» мав назву:

а) «Доктор Фаустус»;

б) «Прафауст»;

в) «Чорнокнижник»;

г) «Демон».

5. Вкажіть ім’я Фауста (за однойменною трагедією Ґете).

а) Альберт;

б) Конрад;

в) Ганс;

г) Генріх.

6. Слова: «Я – тої сили часть, що робить лиш добро, бажаючи лиш злого», - належать… .

а) Гретхен;

б) Фаусту;

в) Мефістофелю;

г) Вагнеру.

Середній рівень (3б.)

1. Встановіть відповідність між премією і країною, в якій вона була заснована.

1. Премія Сервантеса

2. Гонкурівська премія

3. Премія імені Астрід Ліндгрен

4. Пулітцерівська премія

  1. Встановіть послідовність подій у першій частині трагедії Ґете «Фауст».

А Зустріч Фауста з Валентином.

Б Угода між Фаустом і Мефістофелем.

В Спроба Фауста вчинити самогубство.

Г Зустріч з Маргаритою в саду.

  1. Чому Вагнер не може зрозуміти високі душевні поривання свого учителя?

Достатній рівень (3б.)

  1. В чому особливості композиції трагедії Ґете «Фауст»?

  2. Що таке драматична поема? Чому відносимо до цього жанру «Фауст» Ґете?

Високий рівень (3б.)

Дайте розгорнуту відповідь на запитання

1. Чи можливий щасливий шлюб між Фаустом і Маргаритою?

2. Чому Ґете вважав, що «Фауст» створений не тільки для сучасників, а й для наступних поколінь?

3. Чого Фауст не врахував, відправляючись у мандри з Мефістофелем?

Контрольна робота №1

Вступ. Золоті сторінки далеких епох.

Ґете «Фауст».

Варіант ІІ

Початковий рівень (3б.)

1. За нові досягнення в галузі перекладу українською мовою творів світової літератури засновано премію імені…

а) М.Рильського;

б) Т.Шевченка;

в) І.Франка;

г) Л.Українки.

2. Одна із найпрестижніших нагород у галузі літератури, журналістики, музики і театру в США

а) Нобелівська премія;

б) Букерівська премія;

в) Пулітцерівська премія;

г) Гонкурівська премія.

3. Йоганн Вольфганг Ґете народився в місті …

а) Лейпциг;

б) Франкфурт-на-Майні;

в) Веймар;

г) Страсбург.

4. Слово «Мефістофель» означає…

а) злий дух;

б) спокусник;

в) грішний ангел;

г) чорт.

5. Вкажіть ім’я коханої Фауста (за «Фаустом» Ґете) .

а) Гертруда;

б) Марта;

в) Гретхен;

г) Лаура.

6. Слова: «Лиш той життя і волі гідний, хто б’ється день у день за них», - належать…

а) Валентину;

б) Вагнеру;

в) Мефістофелю;

г) Фаусту.

Середній рівень (3б.)

1. Встановіть відповідність між премією і країною, в якій вона була заснована.

  1. Премія імені Йоганна Ґете

  2. Премія «Феміна»

  3. Букерівська премія

  4. Нобелівська премія

2. Встановіть послідовність подій у першій частині «Фауста» Ґете.

А Авербахів склеп.

Б Вальпуржина ніч.

В Смерть Маргарити.

Г Угода між Фаустом і Богом.

3. Що принесло Маргариті кохання до Фауста?

Достатній рівень (3б.)

  1. Назвіть джерела написання трагедії Ґете «Фауст».

  2. Завдяки чому твір Ґете «Фауст» можна вважати філософською трагедією?

Високий рівень (3б.)

Дайте розгорнуту відповідь на запитання.

1. Чи можливий щасливий шлюб між Фаустом і Маргаритою?

2. Чому Гете вважав, що «Фауст» створений не тільки для сучасників, а й для наступних поколінь?

3. Чого Фауст не врахував, відправляючись у мандри з Мефістофелем?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.