1 клас НУШ. Матеріали до уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ"

Опис документу:
Матеріали до уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

1 клас НУШ

Я досліджую світ

Матеріали до уроків

Тиждень «Мистецтво»

Тема дня «Література»

Дитячі пісеньки

Пісенька Капітошки - пісня з мультфільму "Капітошка" (українські пісні). Музика Г.Сасько. 1 хв.34 с

https://www.youtube.com/watch?v=n41URdFYuCA

Вийди,вийди, сонечко! –українська народна пісня (32 с)

https://www.youtube.com/watch?v=GX-AE07bDe4

Дитяча пісня «Дощик»( сл.і муз. Наталія Май) (2 хв 46 с)

https://www.youtube.com/watch?v=B-M6mXzJiMo

Відео на вірші про природу (2 хв.05 с) Ця розвиваюча відеокнижка познайомить малят з красою природи рідного краю. Ліс, річка, гори, море розкажуть малюкам віршики про себе і покажуть свої найкращі фотографії.

https://www.youtube.com/watch?v=aaIDuRHzQWs

Дидактичні ігри

Море хвилюється ...

Спочатку вибирають ведучого. Він зображує руками хвилі і каже:
- Море хвилюється раз.
Море хвилюється два.
Море хвилюється три.
Морська фігура, на місці замри! 
Всі завмирають на місці, а ведучий ходить і вибирає кращу фігуру. Той, кого він вибере, танцює танець своєї фігури і стає ведучим.

Липи

Ось галявинка, а навколо
Липи вишикувалися в коло. (широким жестом розвести руки в сторони)
Липи кронами шумлять,
Вітри в їх листі гудуть, (руки підняти вгору і покачати ними з боку в бік)
Вниз верхівки пригинають
І качають їх, качають. (нахилившись вперед, покачати тулубом з боку в бік)

В лісі

Діти вранці рано встали, За грибами в ліс пішли.(ходьба на місці)
Присідали, присідали,
Білий гриб в траві знайшли. (присідання)
На пеньку ростуть опеньки,
Нахиліться до них, швиденько,
Нахиляйся, раз - два - три,
І в козуб набери! (нахили) Он на дереві горіх.
Хто підстрибне вище всіх?(стрибки)
Якщо хочеш дотягнутися,
Треба сильно потягнутися. (потягування, руки вгору)
Три години в лісі ходили,
Всі стежки переходили.(ходьба на місці)
Всі втомилисяь- довгий шлях -
Діти сіли, відпочивать.(діти сідають).

Збережи нас

Мета: закріпити знання про деякі рослини і тварини, занесені до Червоної книги.
Матеріал: малюнок із зображенням лісу, галявини, неба; площинні зображення рослин і тварин, занесених до Червоної книги.
Ігрове завдання.

За складами, позначеними різним кольором на малюнку, прочитати назви рослин, тварин, птахів, занесених до Червоної книги.

Гра-медитація


Вчитель.

-Уяви себе квіткою (ромашкою, конвалією та ін.), пташкою, метеликом, хмаркою, дощиком, деревом та ін. Розкажи про свої дії, вибери лінію поведінки в цій ролі. Чи хотілося б тобі, щоб тебе топтали, рвали, просто нищили?

Гра-драматизація

«Сніг і вітер»

Мета: розвивати пам’ять, творчі здібності.

Вчитель читає дітям оповідання Миколи Сладкова «Сніг і вітер»:

  • Снігу, друже, що з тобою? Та на тобі обличчя немає: увесь змарнів і почорнів!

  • Кепські справи, Вітре, — випаровуюся. Тану не щодня, а щогодини. Геть розкис, мокроту розвів. У всіх на очах гину, а їм байдуже!

  • Ось тобі, Снігу, моя порада: хутчіш тікай у струмки й річки та пливи до теплих морських курортів відпочивати, набиратися сил.

  • Ооо-ой, еее-ей, заструменів.

Вихователь пояснює дітям значення таких слів і висловів: «на тобі обличчя немає», «змарнів», «розкис», «мокроту розвів», «заструменів», а відтак розподіляє ролі між вихованцями. Діти інсценізують оповідання.

Логічна вправа

«Зроби висновок»

Мета:

  • навчати встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;

  • розвивати логічне мислення.

Діти слухають твердження вчителя та відповідають на запитання:

  • Дощ іде з хмари. Якщо на небі є хмари, то обов’язково буде дощ?

  • Калюжі з’являються після дощу. Якщо є калюжі, то був дощ?

  • Навесні ми знімаємо теплий одяг. Якщо ми зняли теплий одяг, то настала весна?

Мовленнєві вправи

Додай слівце

Мета:розвивати мислення, комунікативні здібності.

Діти сидять за столами. Перед кожною дитиною лежать предметні картинки. Вчитель починає речення, а діти мають закінчити його, додавши потрібне слово, і показати картинку, на якій це слово зображене.

Речення для вихователя:

  • На небі припікає...

  • Закрапали з дахів...

  • Сніг почав танути, і побігли...

  • Із-під снігу з’явилися перші...

  • Розпускаються перші…

Скажи навпаки

Мета: розвивати мислення, комунікативні здібності.

Діти стоять кружка. Вчитель кидає м’яч будь-кому із дітей і запитує: «Узимку сніг чистий, а навесні?». Дитина ловить м’яч і відповідає: «Брудний», а потім повертає.

Запитання для вчителя:

  • Узимку дні холодні, а навесні?

  • Узимку сонце тьмяне, а навесні?

  • Узимку носять шуби, а навесні?

  • Узимку лід міцний, а навесні?

  • Узимку дні короткі, а навесні?

  • Узимку небо сіре, а навесні?

  • Узимку вітер холодний, а навесні?

  • Узимку на дахах будинків лежить сніг, а навесні з дахів крапає... ?

Поетичні хвилинки

Хмаринка

Запнувшись в блакитну хустинку,
По небу пливла хмаринка.
Та раптом зірвався вітер —
Нема їй куди подітись.
Зірвала мерщій хустинку —
Закапали з неї краплинки.
Так хмарка од вітру тікала,
Землю дощиком поливала.
(Тетяна Полубко)

Дощик

В білу хмарку, ніби в кошик,
Цілий день збирався дощик.
Потім вітерець у ліс
Дощик в кошику поніс.
Та коли летів над полем,
Зачепився за тополю,
Перекинув хмарку-кошик
І на поле випав дощик...
Пораділи і зайчата,
І хлоп'ята, і дівчата,
Пораділи й добрі люди —
Урожай чудовим буде!
(Анатолій Костецький)

Ребус «Повітря»

̓̓

Народ скаже – як зав'яже

Загадка

Куди ступиш — всюди маєш,

Хоч не бачиш, а вживаєш.

(Повітря.)

Прислів'я і приказки

  • Коли сонечко пригріє, то й трава позеленіє.

  • Багато снігу — багато хліба. 

  • Часник сім хвороб лікує.

Фізхвилинка

Повітря нам потрібне всім:

І дорослим, і малим.

Мені, тобі, звірятку, пташці,

Листочку, квіточці, комашці.

Чи під воду ми пірнаємо –

все ж повітря споживаємо.

А щоб повітря чистим було,

Потрібно, щоб дерев багато росло.

Джерело:

static.klasnaocinka.com.ua

https://dorobok.edu.vn.ua/file/get/1532

3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
6
дн.
1
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!