Урок:

Зима чи весна?

17.03.2024
0 0
1 Клас

2

10

89

0

0

Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Зима,весна,літо,осінь...Чотири пори року,що неодмінно слідують одна за одній.І кожна з них чудова,неповторна.Кожна має свої кольори,звуки,загадки.Зима нас забавляє білим снігом,хуртовинами,мереживом інею...Весною серце завмирає від перших підсніжників,прильоту птахів,молодих листочків та травички.Літо-це буяння життя,все цвіте і плодородить...А ось і осінь.Чудова золота пора!Природа готується до відпочинку...

Мета:

- систематизувати і узагальнювати знання дітей про пори року, сезонні природні зміни, пов'язані з ними

- закріпити уявлення дітей про характерні особливості різних пір року; розвивати мислення, фантазію.

- розвивати зв’язне мовлення, увагу та позитивне ставлення до навколишнього середовища.

- виховувати у дітей любов до природи, до рідного краю, бажання піклуватися про природу, підтримувати чистоту в екологічному середовищі

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

І. Організаційний момент

1.1. Привітання.

Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку – в небі пташки!

Доброго ранку – зел

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Вивчити напам'ять назви місяців кожної пори року.

Місяці і пори року. Набір магнітів (ID#837417241), цена: 227.80 ₴, купити на Prom.ua

2:

Вільне введення тексту

Опис, який учні побачать після проходження уроку

-Молодці!

Рефлексія від 10 учнів

Сподобався:

10 0

Зрозумілий:

10 0

Потрібні роз'яснення:

10 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

"ВЕСНУ ЗУСТРІЧАЄМО"

"ВЕСНУ ЗУСТРІЧАЄМО"

389

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
5 клас

44 грн

"ВЕСНУ ЗУСТРІЧАЄМО"

"ВЕСНУ  ЗУСТРІЧАЄМО"

276

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
1 клас

41 грн

Проводи зими. Створення багатофігурної композиції «Проводи зими»

Проводи зими. Створення багатофігурної композиції «Проводи зими»

1117

Аватар профіля Мінич Світлана Миколаївна
Образотворче мистецтво
4 клас

19 грн

25."ВЕСНУ ЗУСТРІЧАЄМО"

25."ВЕСНУ ЗУСТРІЧАЄМО"

11

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Образотворче мистецтво
5 клас

44 грн

Як Максимко зиму шукав.В.Грінчак.Робота з дитячою книжкою.

Як Максимко зиму шукав.В.Грінчак.Робота з дитячою книжкою.

870

Аватар профіля Шаповал Тетяна Сергіївна
Літературне читання
4 клас

31 грн

Схожі уроки

Які рослини та тварини мешкають в Африці

Які рослини та тварини мешкають в Африці

3425

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Я досліджую світ
4 клас

Як тварини пристосовуються до довкілля ?

Як тварини пристосовуються до довкілля ?

939

Аватар профіля Беца Наталія Іванівна
Я досліджую світ
3 клас

03.02.2022. Тема : Робота з природнім матеріалом.

03.02.2022. Тема : Робота з природнім матеріалом.

275

Аватар профіля Рошкович Андріяна Анріївна
Я досліджую світ
3 клас

03.02.2022. Тема : Як розмножуються рослини?

03.02.2022. Тема : Як розмножуються рослини?

260

Аватар профіля Рошкович Андріяна Анріївна
Я досліджую світ
3 клас

Догляд за кімнатними рослинами

Догляд за кімнатними рослинами

265

Аватар профіля Шандра Алла
Я досліджую світ
4 клас