Моделювати кругообіг води у природі; вчити пояснювати зміни станів води; співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) пояснювати значення води у природі.
Конструктор уроків
Моделювати кругообіг води у природі; вчити пояснювати зміни станів води; співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) пояснювати значення води у природі.
Сьогодні на уроці ми будемо моделювати кругообіг води у природі; вчити пояснювати зміни станів води; співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних сит
Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Тема уроку. Які властивості має вода
Хід уроку
Організація класу
Ранкове коло
Створення позитивного психологічного клімату класу.
Фенологічні спостереження
Мотивація навчальної діяльності
Актуалізація опорних знань
Вивчення нового матеріалу
Перегляньте відео
№2:
Теоретичний блок
Своїм старанням у навчанні наближаємо перемогу!
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: