Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Кожен алгоритм орієнтовано на певного виконавця. Виконавцем алгоритму може бути людина, тварина, комп’ютер, система людина — машина, система верстат — автомат тощо, яких «навчено» виконувати вказівки алгоритму. Якщо виконавцем є деякий пристрій, то вираз «виконавця навчено виконувати вказівку» означає, що пристрій може виконати задану вказівку автоматично, без зовнішнього втручання.
Виконавець — людина, тварина чи пристрій, здатні діяти за заданим алгоритмом.
Щоб скласти орієнтований на конкретного виконавця алгоритм, потрібно знати характеристики виконавця.
Для кожного виконавця можна визначити такі характеристики, як середовище, припустимі дії та система команд виконавця.
Середовище — «місце існування» виконавця.
Припустимі дії — обмежений набір дій, що вміє виконувати певний виконавець.
Описати виконавця означає вказати його припустимі дії. Досяжні цілі — результати, що виконавець може отримати при виконанні припустимих дій.
Щоб даний пристрій виконав ту чи іншу дію, нам треба знати, яка команда викличе виконання цієї дії.
Система команд виконавця — повний перелік команд, за якими виконавець може виконати одну або серію припустимих дій.
Виконавця можна уявити як пристрій із кнопковим керуванням. Натискання кнопки означає виклик однієї команди. Відмова — подія, що виникає в разі виклику команди в неприпустимому для цієї команди стані середовища.
Серед автоматичних пристроїв найбільш досконалими виконавцями є роботи.
Чи людина зможе так швидко, безпомилково і якісно зібрати складну електронну плату, як це робить робот-маніпулятор на автоматизованому виробництві.
У наш час створені людиноподібні роботи та роботи-іграшки, що нагадують домашніх тварин.
Найбільш вражаючий приклад виконавця — комп'ютер.
Його відмінна риса — універсальність.
№2:
Вільне введення тексту
Створити проект, змінити сцену і виконавця, та скласти алгоритм за прикладом для летючої миші
№3:
Вільне введення тексту
Виконати інтерактивні вправи
Рефлексія від 6 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.