Урок:

"Волейбол" урок №4 на дистанційному навчанні

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Сьогодні уроці на дистанційному навчанні на тему "Волейбол" ми теоретично і практично розберемо, поговоримо,і виконаємо :

ТЕМА:Розвиток фізичних якостей: сили, швидкісно-силових якостей, спритності, координації рухів .

Отже: Фізичні якості - це різні аспекти моторних можливостей людини, ступінь майстерності певних моторних здібностей.

Давайте звернемо увагу на фізичні якості, такі як швидкість, сила, спритність, витривалість і гнучкість:

Розвиток швидкості сприяє навчанню основних видів руху. Наприклад, швидкість розвивається при виконанні вправ з прискоренням (ходьба або біг на поступове збільшення швидкості), швидкісні вправи (потрапляючи в вказане місце в найкоротший проміжок часу), вправи зі змінами темпів руху (починаючи з повільної і кінцевої найшвидшої), і проведення мобільних ігор, в яких діти повинні виконувати вправи на найвищу швидкість (наздогнати і т. д.).

Швидкісно - силові вправи, такі як стрибки (поштовх зі стрибків у довжину і у висоту з розбігу, кидали (кидаючи при викидання на високій швидкості) також сприяють розвитку швидкості дітей. Швидкість визначається часом, для якого дитина проходить на відстані 30 метрів.

Спритність в школярів визначають за часом в «човниковому» бігу, на загальну відстань 30 метрів, виконується на тій же доріжці, що і при виявленні швидкості.

  • Дитина пробігає по прямій доріжці 10 метрів, потім обертається і біжить назад до початкової лінії, де знову робить поворот і біжить до фінішу ще 10 метрів.

  • На стартовій лінії кладуть два кубика, а на фініші ставиться стілець. Дитині дається гра завдання: він повинен взяти один кубик і поставити його на стілець, а потім повернутися за іншим кубиком і перенести його до першого кубика і зупинитися поруч зі стільцем.


Існує ще один спосіб виявити
спритність - оббігаючи перешкоди.

  • Дитині потрібно оббігти 8 предметів, відстань між якими становить 1 метр. Відстань до першого прапора і після останнього становить 1,5 метрів, а загальна відстань-10 метрів.

    Гнучкість визначається за станом хребта, суглобів, зв'язок і еластичності м'язів.
    Вибираючи вправи для розтягування частини тіла, потрібно діяти з великою обережністю, оскільки вправи з великою амплітудою можуть призвести до незворотних деформацій окремих суглобів дитини. Вправи для розвитку гнучкості є більш ефективними, якщо їх перш за все виконувати з невеликим розмахом, наприклад, зробити кілька напівприсідань, і тільки потім почати виконувати глибокі присідання.
    Гнучкість може визначатися за результатами вправи «нахил вперед з положення сидячи».

    Вправи з підвищеною стійкістю використовуються для розвитку сили. Вони діляться на дві групи: вправи з зовнішнім опором. В якості опору використовують вагу предметів (Гирі, штанги і т. д.), протидія партнеру, самостійкість, стійкість до еластичних предметів (пружинні експандери, гума), стійкість зовнішнього середовища (біг на піску, глибокий сніг і т. д.).
    Вправи з подолання ваги власного тіла (наприклад, згинання та розгинання рук в упорі лежачи).

    Витривалість - здатність дитини в найбільш довгий період часу виконувати фізичні навантаження прийнятної складності.
    Для розвитку витривалості, необхідно повторити ту ж вправу кілька разів. Є різні фізичні вправи, особливо на свіжому повітрі: ходьба, біг, катання на ковзанах і санчатах, катання на лижах, їзда на велосипеді, плавання і т. д.

    !!!!!!! З ВИЩЕ СКАЗАНОГО МИ З ВАМИ ЗРОЗУМІЛИ :

    Рух і розвиток дитячих базових фізичних якостей нерозривно пов'язані між собою. Тому формування фізичних якостей (швидкість, спритність, витривалість, сила, гнучкість) є одним з основних аспектів фізичного вихованні.

    ТЕОРИТИЧНИЙ БЛОК ЗАКІНЧИЛИ ПЕРЕХОДИМО К ПРАКТИЧНИМ ВПРАВАМ ЯКІ ПОВТОРЮЄМО ВДОМА З ВІДЕО!!!!!!

  • Розвиваємо фізичні якості (хлопці):

  • Розвиваємо фізичні якості (дівчата):

    Твої старання не пройшли марно! продовжуємо:

  • Повторити бігові вправи:

  • До наступного уроку!!!!







Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Завантаження файлу

Домашнє завдання для дівчаток і хлопців (повторюємо за відео і відправляємо мені на вайбер,телеграм:

ХЛОПЦІ:

ДІВЧАТА: виконуйте не хвилину як на відео ,а 30сек. більше відпочинку!!!!"!

Рефлексія від 13 учнів

Сподобався:

13 0

Зрозумілий:

13 0

Потрібні роз'яснення:

13 0
Рекомендуємо

Урок 4 з Матеріалознавство

Урок 4 з Матеріалознавство

95

Аватар профіля Уніят Михайло Анатолійович
Професійна освіта
змішані

50 грн

Урок 4 з Зварювання

Урок 4 з Зварювання

113

Аватар профіля Уніят Михайло Анатолійович
Професійна освіта
змішані

50 грн

Урок 4 з ТКМ

Урок 4 з ТКМ

91

Аватар профіля Уніят Михайло Анатолійович
Професійна освіта
змішані

50 грн

Урок 4 з Матеріалознавства

Урок 4 з Матеріалознавства

100

Аватар профіля Уніят Михайло Анатолійович
Професійна освіта
змішані

50 грн

Урок 4 з Взаємозамінність

Урок 4 з Взаємозамінність

69

Аватар профіля Уніят Михайло Анатолійович
Професійна освіта
змішані

50 грн

Схожі уроки

правила поведінки на уроках фізичної культури

правила поведінки на уроках фізичної культури

387

Аватар профіля Попик Оксана Михайлівна
Фізична культура
5—6 клас

Безпека під час самостійних занять фізичними вправами вдома

Безпека під час самостійних занять фізичними вправами вдома

1414

Аватар профіля Ланчук Ірина Ігорівна
Фізична культура
5—11 клас

Жести суддів. Волейбол.

Жести суддів. Волейбол.

195

Аватар профіля Петренко Андрій Володимирович
Фізична культура
5—11 клас

Вправи з м’ячем, кулькою, іграшкою

Вправи з м’ячем, кулькою, іграшкою

245

Аватар профіля Попик Оксана Михайлівна
Фізична культура
5—6 клас

Волейбол

Волейбол

184

Аватар профіля Геков Олексій Анатолійович
Фізична культура
11 клас