Формувати в учнів знання про особливості лялькового театру; ознайомити учнів із персонажами лялькового театру; формувати розуміння виразності лялькового персонажа; ознайомлювати дітей із інструментами та обладнанням при роботі з пластиліном.
Конструктор уроків
Формувати в учнів знання про особливості лялькового театру; ознайомити учнів із персонажами лялькового театру; формувати розуміння виразності лялькового персонажа; ознайомлювати дітей із інструментами та обладнанням при роботі з пластиліном.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Прослухайте вірш та налаштуйтеся на роботу.
Зручно, діточки, влаштуйтесь,
На роботу налаштуйтесь.
Будемо фантазувати,
Світ мистецтва пізнавати.
Перевірка готовності до уроку
- Давайте перевіримо, як ви підготувалися до уроку. Які матеріали та інструменти необхідні (пластилін , дощечка , олівець, вологі серветки).
№2:
Теоретичний блок
Повідомлення вчителя.
У кожному великому місті є театри: музичної комедії, драматичний, театр опери і балету. Для дітей існують ляльковий театр і театр юного глядача. Приміщення театру завжди красиве, у ньому дуже зручно і можна переглядати різні вистави, отримуючи естетичне задоволення.
— У ляльковому театрі ляльками-акторами керують талановиті люди — ляльководи. Вони прикріплюють ляльок на руку, або пальчики, а також можуть керувати за допомогою ниток.
Коли ляльковод кріпить ляльку на пальчик такий вид театру називається “Пальчиковий театр”(демонструю), а коли одягає на руку це “Рукавичковий театр ”, тому що ви одягаєте персонажа на руку як рукавичку (демонструю), ляльками –маріонетками керують за допомогою ниток.
№3:
Теоретичний блок
Робота з підручником
Погляньте на сторінку 88
-Який це вид театру (рукавичковий театр )?То чому він так називається?
Подивіться на тій же сторінці на 4 малюнок
-Який це вид театру (пальчиковий театр)?Чому він так називається?
Художник театру створює персонажів відповідно до характеру кожного з них. Найвиразнішим елементом ляльки-актора є голова.
Пластилінові актори кріпляться на олівець .
Розгляньте ляльки.
- Героями яких казок вони можуть бути?
Послухайте вірш та здогадайтеся, героїв з якої казки ми будемо створювати:
Якось каже дід бабусі:
- Розпали вогонь в печі
Та для нашої Ганнусі
Ти плескачика спечи.
Замісила баба тіста
І плескачика спекла,
А тоді, щоб добре вистиг, –
На віконце віднесла.
От лежить пухкий плескачик
На тарілці, на вікні,
Золотистий та гарячий,
Боки випнувши масні.
Десь гуля Ганнуся, видно,
Не куштує плескача.
А йому лежать набридло,
Стриб з вікна – й навтікача!
Наталя Забіла
Здогадались?
Так, це Плескачик, якого ми і будемо створювати із пластиліну і прикріпимо на олівець .
Пригадайте, кого на своєму шляху зустрів Плескачик?
(зайчика, вовчика, ведмедя, лисицю)
№4:
Теоретичний блок
Практична робота учнів
Перед тим, як ми з вами почнемо роботу з пластиліном повторимо правила безпеки
Правила під час роботи з пластиліном
1.Розминати й розгортати пластилін потрібно на дощечці
2.Розрізати пластилін стекою
3.Невикористаний пластилін класти в клітинку упаковки
4.Після завершення роботи з пластиліном руки витерти серветкою
5.Не брати пластилін до рота, не торкатися брудними руками очей, обличчя, одягу
6.Не чіпати зошити, книги, гумки — скрізь будуть жирні плями на яких жодна ручка не пише.
Послідовність ліплення Плескачика
Прибирання робочих місць
А зараз приберіть своє робоче місце.
Дякую вам за урок!
№5:
Завантаження файлу
Чекаю фото ваших чудових робіт.
Рефлексія від 18 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: