Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Тестування
№2:
Вільне введення тексту
Узагальнення. Тематичне оцінювання.
Середньовічний світ Західної Європи.
І рівень.
Виберіть правильну відповідь.
1. Представників міської верхівки в Середні віки називали:
а) бюргерство; б) патриціат; в) плебейство; г) демосом.
2. Міста, які звільнялися від влади сеньйора, ставали:
а) бенефіціями; б)комунами; в)гільдіями; г)общинами.
3. Об’єднання купців у середньовічних містах мало назву:
а) цех; б) орден; в) гільдія; г) братство.
4. «Чорною чумою» в епоху середньовіччя називали:
а) голодомор; б) війну; в) чуму; г) торнадо.
5. «Ті, що працюють» у середньовіччі називали:
а) феодалів; б) духовенство; в) селян; г) лицарів.
6. Нова королівська династія Каролінгів у франків була започаткована у:
а) 853 р.; б) 735 р.; в) 753 р.; г) 755 р.
ІІ рівень.
7) Установіть відповідність між поняттям та його поясненням.
1) Меровінги | а) васали баронів |
2) Верденський договір | б) управилель королівським двором |
3) Майордом | в) заклав підгрунтя для утворення 3-х держав: Німеччини, Італії, Франції. |
4) Лицарі | г) «патлаті королі» із династії………… |
Відповідь: 1 - ; 2 - ; 3 - ; 4) –
8) Встановіть взаємозв’язок між визначенням та поняттям, що йому відповідає:
а) земельне пожалування | 1) герцоги та графи |
б) земельне пожалування, що передавалось у спадок | 2) Каролінги |
в) представником цієї династії був Карл Великий | 3) феод |
г) були васалами короля | 4) бенефіцій |
Відповідь: а) – ; б) – ; в) – ; г) –
ІІІ рівень.
Вкажіть термін, поняття про які йде мова у визначенні:
9) …………………................. – одноосібна вища державна влада.
10) ……………………………… – велика група людей, яка користувалася однаковими правами і мала однакові привілеї та обов’язки, які передавалися у спадок.
ІV рівень.
11) Проаналізуйте причини та наслідки боротьби міст з сеньйорами.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: