Урок алгебри № 3 для учнів 10 класу (рівень стандарту) на тему "Способи задання функцій"
Конструктор уроків
Урок алгебри № 3 для учнів 10 класу (рівень стандарту) на тему "Способи задання функцій"
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Завантаження файлу
Перед тим, як почати розглядати нову тему перевіримо наскільки добре ти засвоїв/засвоїла навчальний матеріал минулого уроку. Фото виконаної роботи надішли в особисті або прикріпи тут.
За даним графіком знайти:
1)нулі функції;
2)найбільше і найменше значення функції;
3)проміжки зростання і спадання функції;
4)проміжки знакосталості
№2:
Теоретичний блок
Засвоєння нових знань
Способи задання функцій
Аналітичний спосіб (формулою)
Табличний
Графічний
Словесний
Переваги і недоліки кожного із способів
Наприклад:
Потяг Київ — Харків на певному проміжку шляху рухається зі сталою швидкістю 80 км/год. Шлях, пройдений потягом, залежить від часу руху. Позначимо час руху потяга в годинах через t, а пройдений шлях у кілометрах — через s. Залежність змінної s від змінної t в цьому випадку наведено в таблиці
Наприклад:
На малюнку зображено графіки руху двох електропоїздів. Проаналізуйте ці рухи: скільки зупинок робив кожен поїзд; коли вони зустрілися; скільки часу тривала кожна зупинка?
Наприклад:
Задайте формулою функцію, якщо:
а) значення функції на 4 більші від значень аргументу;
б) значення функції на 9 менші від значень аргументу;
в) значення функції втричі більші від значень аргументу;
г) значення функції протилежні значенням аргументу;
ґ) значення функції обернені до значень аргументу.
№3:
Завантаження файлу
Виконай дані завдання, фото виконаної роботи надішли в особисті або прикріпи тут
1. Функцію задано формулою f(x)= x^2-6x+9.
1) укажіть область визначення функції;
2) знайдіть f(0), f(-1), f(1)
3) знайдіть усі значення аргументу, при яких f(x)=0.
2. За графіком функції у = f (x ) (мал.) Знайдіть:
1)область визначення;
2)область значень;
3)f(0), f(-3), f(5), f(5/2);
4)точки перетину з осями координат;
5)значення х, за яких f(x) = 4, f (x) = 2, f (x) = - 3.
4.Одна сторона прямокутника дорівнює x (см), а друга — на 3 см менша. Якими формулами визначаються залежності периметра та площі прямокутника від його сторони?
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: