Урок:

Типи об'єктів Tupitube. Імпортування зображень у проєкт. Експорт проєкту

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Опрацюйте теоретичний матеріал:

TupiTube має прості засоби для власноручного малювання об’єктів. Проте якщо ви звикли малювати в інших застосунках, то можете використати свої малюнки в анімаційному проєкті.

Розгляньмо засоби застосунку TupiTube, призначені для роботи з об’єктами, та дізнаймося, як із власної анімації створити відеофайл і поділитися ним із друзями.

У найпростішій анімації всі об’єкти можна намалювати вручну. Але якщо об’єкт потрібно використати декілька разів, краще скористатися бібліотекою.

Бібліотека об’єктівсховище об’єктів, доступних для використання в анімаціях.

Панель Бібліотека відкривається натисканням кнопки 0603h3n6-4dd0-44x50.png на лівій панелі.

Спочатку бібліотека порожня.

Щоб додати до бібліотеки власний об’єкт, наявний на кадрі, потрібно:
1) вибрати об’єкт інструментом Вибір об’єкта;
2) викликати на ньому контекстне меню;
3) вибрати команду Додати до бібліотеки;
4) у діалоговому вікні ввести назву, яку об’єкт матиме в бібліотеці, і клацнути кнопку OK.

0603h47i-02f9-810x330.png

Щоб додати об’єкт із бібліотеки на поточний кадр, потрібно клацнути його назву в списку, а потім — кнопку .

Щоб експортувати анімацію у відеофайл, потрібно:
1) вибрати команду меню Експорт Експортувати проєкт;
2) у лівій частині вікна Експорт у відео вибрати Формати відео;
3) у правій частині вікна вибрати формат і натиснути Далі;
4) зі списку в лівій частині вікна вибрати сцени проєкту, що ввійдуть у відеофайл.

2:

Запитання

2 з 24 балів

Які об’єкти можна додавати до бібліотеки TupiTube?

3:

Вільне введення тексту

10 з 24 балів

Завдання. Створити бібліотеку об’єктів для проекту Грибний дощ.

1. Запустіть TupiTube та розпочніть проект із профілем 480 (PAL DV/DVD)-25 із тлом білого кольору.

2. Намалюйте гриб і згрупуйте його частини. Додайте малюнок до бібліотеки з назвою гриб 1.

3. Намалюйте два кущики трави і додайте їх до бібліотеки з назвами трава 1 і трава 2.

4. Намалюйте дерево і додайте до бібліотеки з назвою дерево.

5. Намалюйте краплю води та додайте до бібліотеки з назвою крапля.

0603h4sb-d466-583x168.png

4:

Вільне введення тексту

12 з 24 балів

Повторіть параграфи 9-13 вашого підручника.

Пройдіть тестування за матеріалом уроку:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3392420

Скрін з оцінкою прикріпіть до цього завдання.

Рефлексія від 3 учнів

Сподобався:

3 0

Зрозумілий:

3 0

Потрібні роз'яснення:

3 0
Рекомендуємо

Імпорт та експорт об'єктів БД

Імпорт та експорт об'єктів БД

154

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
11 клас

50 грн

Захист проєктів

Захист проєктів

97

Аватар профіля Андрієнко Мар`ян Андрійович
Інформатика
10 клас

25 грн

Захист проєктів

Захист проєктів

72

Аватар профіля Андрієнко Мар`ян Андрійович
Інформатика
11 клас

25 грн

Виконання навчального проєкту

 Виконання навчального проєкту

208

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

35 грн

Виконання навчального проєкту

Виконання навчального проєкту

244

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

35 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

1050

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

889

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1143

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

357

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

494

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас