Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Опрацюйте теоретичний матеріал:
TupiTube має прості засоби для власноручного малювання об’єктів. Проте якщо ви звикли малювати в інших застосунках, то можете використати свої малюнки в анімаційному проєкті.
Розгляньмо засоби застосунку TupiTube, призначені для роботи з об’єктами, та дізнаймося, як із власної анімації створити відеофайл і поділитися ним із друзями.
У найпростішій анімації всі об’єкти можна намалювати вручну. Але якщо об’єкт потрібно використати декілька разів, краще скористатися бібліотекою.
Бібліотека об’єктів — сховище об’єктів, доступних для використання в анімаціях.
Панель Бібліотека відкривається натисканням кнопки на лівій панелі.
Спочатку бібліотека порожня.
Щоб додати до бібліотеки власний об’єкт, наявний на кадрі, потрібно:
1) вибрати об’єкт інструментом Вибір об’єкта;
2) викликати на ньому контекстне меню;
3) вибрати команду Додати до бібліотеки;
4) у діалоговому вікні ввести назву, яку об’єкт матиме в бібліотеці, і клацнути кнопку OK.
Щоб додати об’єкт із бібліотеки на поточний кадр, потрібно клацнути його назву в списку, а потім — кнопку .
Щоб експортувати анімацію у відеофайл, потрібно:
1) вибрати команду меню Експорт → Експортувати проєкт;
2) у лівій частині вікна Експорт у відео вибрати Формати відео;
3) у правій частині вікна вибрати формат і натиснути Далі;
4) зі списку в лівій частині вікна вибрати сцени проєкту, що ввійдуть у відеофайл.
№2:
Запитання
Які об’єкти можна додавати до бібліотеки TupiTube?
№3:
Вільне введення тексту
Завдання. Створити бібліотеку об’єктів для проекту Грибний дощ.
1. Запустіть TupiTube та розпочніть проект із профілем 480 (PAL DV/DVD)-25 із тлом білого кольору.
2. Намалюйте гриб і згрупуйте його частини. Додайте малюнок до бібліотеки з назвою гриб 1.
3. Намалюйте два кущики трави і додайте їх до бібліотеки з назвами трава 1 і трава 2.
4. Намалюйте дерево і додайте до бібліотеки з назвою дерево.
5. Намалюйте краплю води та додайте до бібліотеки з назвою крапля.
№4:
Вільне введення тексту
Повторіть параграфи 9-13 вашого підручника.
Пройдіть тестування за матеріалом уроку:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3392420
Скрін з оцінкою прикріпіть до цього завдання.
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.