Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
«Я палав незгасним прагненням зробити своє життя потрібним для блага держави, я жадав принести хоча б найменшу користь. Тривожили думки, що я не зможу, що мені перепинять шлях, завдавши мені глибокого суму. Я поклявся жодної хвилини короткого життя свого не втрачати, не зробивши блага»,— так писав палко настроєний на самопожертву юнак, ще в студентські роки глибоко переймаючись соціальними негараздами, внутрішньо противлячись найрізноманітнішим виявам зла, уболіваючи за всю державу і свою «милу Україну».
Він настроювався на таку діяльність, «щоб бути по-справжньому корисним для людства». Загалом же всю творчість цієї людини було спрямовано на «очищення серця», «розуміння серцем», щоб досягти хоч якоїсь подоби суспільної гармонії. Цією людиною був Микола Васильович Гоголь, видатний російський та український письменник.
Напевно, недарма два народи сперечаються, кому належить його творчість. Адже Гоголь належить до когорти тих письменників, яких «своїми» можуть назвати будь-які народи.
№2:
Завантаження файлу
Перегляньте відеоматеріали https://www.youtube.com/watch?v=XtbGj31BZ6w
№3:
Вільне введення тексту
Робота з підручником.
1. Розгляньте репродукцію картини й виконайте завдання. (с.153).
2. Ознайомтеся із матеріалом (с.153-155).
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Микола Гоголь. Творчість М. Гоголя, уродженця України, місце його творчості на порубіжжі культур двох народів.
Іван Котляревський. Творчість письменника – новий етап у розвитку національного самоусвідомлення. Драматург і театральний діяч. «Енеїда». Історія появи твору.